مشارکت مردم و پلیس در جهت تحقق امنیت و آرامش همگانی

سردار محمد قنبری با بیان اینکه مرکز نظارت همگانی (۱۹۷) پل ارتباطی بین پلیس و مردم است، اظهار کرد: سامانه ۱۹۷ یکی از ابزار‌های مهمی است که در ارائه نقطه نظرات مردمی به مسئولین پلیس نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند که بدون شک ارائه این پیشنهادات سازنده ارتباط مستقیمی با احساس امنیت دارد.

وی افزود: برابر گزارش‌های انجام شده از سوی کارشناسان نظارت همگانی طی ۹ ماهه سال جاری به طور کل تعداد ۱۶ هزارو ۹۱۵ تماس از طریق سامانه ۱۹۷ نسبت به عملکرد ماموران پلیس آگاهی در سراسر کشور ثبت شده است.

رئیس پلیس آگاهی فراجا این تماس‌ها را شامل انتقاد، شکایت، تقدیر، راهنمایی و ... عنوان کرد و مشارکت همه جانبه مردم و پلیس را در جهت تحقق امنیت و آرامش همگانی امری ضروری و اجتناب ناپذیر دانست و گفت: بیشترین درخواست مردم در گزارشات وارده در حوزه رسیدگی به سرقت‌های اعلامی و کشف اموال مسروقه بوده است.

مشارکت مردم و پلیس در جهت تحقق امنیت و آرامش همگانی

قنبری با تاکید بر اینکه با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطعانه خواهیم داشت، گفت: یکی از معیار‌های حائز اهمیت در بیان کارآمدی هر سازمانی حمایت و رضایتمندی مردم است که در این راستا باید تلاش مضاعف داشته باشیم.

وی ضمن تشکر از همراهی و همدلی مردم در ارائه نقطه نظرات بیان کرد: تمامی اقشار جامعه می‌توانند نظرات خود را از عملکرد پلیس آگاهی با گرفتن شماره ۱۹۷ ارائه دهند که به سرعت و با دقت موضوعات مطرح شده مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت.