خبر خوش فراجا برای سربازان

فرمانده سازمان نظام وظیفه عمومی فراجا گفت: با ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح تمام سربازانی که دارای غیبت بوده و در حال خدمت هستند می‌توانند از امتیاز کسر خدمت پدر خود بهره‌مند شوند.

سردار تقی مهری در جریان بازدید از پادگان شهید بیگلری مشگین‌شهر  اظهار کرد: در گذشته سربازان غایب این امتیاز را نداشتند که از مزایای کسر خدمت پدر در زمان حضور در جبهه‌های جنگ بهره‌مند شوند.

وی به افزایش حقوق سربازان اشاره کرد و گفت: از دولت محترم و مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم همانند سال گذشته که توجه خاصی به افزایش حقوق سربازان شد ، در بودجه سال ۱۴۰۲ نیز افزایش حق و حقوق سربازان پیش‌بینی شود.

وی افزود: در ماه‌های اخیر تعداد سربازانی که به خدمت مقدس سربازی آمدند افزایش یافته که نمونه آن در پادگان شهید بیگلری مشگین‌شهر مشهود است.

مهری ادامه داد: سربازان از روحیه بالایی برخوردار هستند و برای برقراری نظم و امنیت و تقویت بنیه دفاعی در کشور تلاش می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: امنیتی که در مرزهای جمهوری اسلامی برقرار است، بدون شک به علت همراهی و حضور سربازان و جوانانی است که برای خدمت نظام وظیفه در اقصی نقاط کشور حضور یافته‌اند.

خبر خوش فراجا برای سربازان

سردار مهری به بازدید از مرزهای استان اردبیل اشاره کرد و افزود: در سایه مدیریت و روحیه خوب تمام سازمان‌های نیروهای مسلح در استان ولایت مدار اردبیل هیچ مشکل امنیتی وجود ندارد.