9 ساعت حبس مسافران در قطار مشهد-تهران

قطار مشهد- تهران بعد از تاخیر 2 ساعته در ابتدای حرکت بیش از 9 ساعت در 20 کیلومتری مشهد متوقف شد ‌و با وجود هوای سرد خراسان رضوی مسافران این قطار بدون هیچ گونه امکانات و پاسخگویی از سوی مسئولان مربوطه در قطار حبس شدند.

در همین راستا یکی از مسافران در مشهد اظهار کرد: قطار مشهد - تهران قرار بود ساعت 10 و 20 دقیقه حرکت کند که در ابتدا با دو ساعت تاخیر مواجه شد و تمام مسافران بیش از 2 ساعت در سالن راه آهن مشهد معطل ماندند؛ در ساعت 12 و نیم قطار حرکت کرد اما بعد از یک ساعت در ایستگاه تپه سلام در نزدیکی مشهد متوقف شد و مسافران بیش از 9 ساعت در این قطار محبوس شدند.

9 ساعت حبس مسافران در قطار مشهد-تهران

وی افزود: متاسفانه بخاری در سه ساعت ابتدایی قطع بود و با توجه به سرمای هوا مسافران شرایط بسیار سختی داشتند؛ در این قطار مسافران زیادی از جمله نوزاد، کودک و افراد سالمند وجود دارد اما متاسفانه هیچ گونه پاسخگویی از سوی مسئولان و مهمانداران قطار صورت نگرفت.

این مسافر قطار مشهد- تهران با بیان اینکه خدمت‌رسانی و پاسخگویی بسیار ضعیف بود، اظهار کرد: ساعتی پیش بدون هیچگونه پاسخی به مسافران قطار شروع به حرکت به سمت تهران کرد.

باوجود پیگیری‌های خبرنگار فارس در مشهدمقدس از راه آهن خراسان رضوی تاکنون هیچ پاسخی از سوی راه آهن به این خبرگزاری مبنی بر پیگیری مشکلات مسافران داده نشده است.