جزییات زمین لرزه در مازندران

حسین درخشان؛ مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری هلال‌احمر درباره وقوع زمین‌لرزه در مازندران اظهارداشت:زلزله ۴.۲ ریشتری ساعت ۲۱:۱۳ دقیقه، عمق ۲۳ کیلومتری زمین در استان مازندران، حوالی ساری را لرزاند.

وی افزود: در پی این حادثه ۲ تیم ارزیاب هلال‌احمر برای ارزیابی میزان خسارات احتمالی حادثه به محل اعزام شدند و تمامی پایگاه‌های هلال‌احمر استان به حالت آماده باش درآمدند.

درخشان گفت: هنوز اطلاعات دقیقی از میزان خسارات احتمالی این حادثه در دست نیست، به محض دریافت گزارش‌های اولیه ارزیابان، اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران نیز در این زمینه اظهارکرد: زلزله امشب در استان مازندران تاکنون مصدومی نداشته و همه پایگاه‌های اورژانس در آماده باش کامل هستند.

وی درباره آخرین وضعیت ارزیابی زلزله امشب استان مازندران بیان کرد: همکاران تیم عملیات ویژه در منطقه حضور دارند و تاکنون در جویبار، ساری و قائمشهر مصدومی با وقوع این حادثه طبیعی گزارش نشده است.

جزییات زمین لرزه در مازندران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران خاطر نشان کرد: خسارت احتمالی مالی این زمین لرزه از سوی نیروهای امداد و نجات در دست بررسی است.

دومین زمین لرزه ساری را لرزاند

دومین زمین لرزه به بزرگی ۲.۷ ریشتر ۱۰ کیلومتری شهر ساری و جویبار در استان مازندران را لرزاند.

دومین زمین لرزه به بزرگی ۲.۷ ریشتر و ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه سه شنبه شب شهر ساری و مناطق همجوار را لرزاند. این زمین لرزه در عمق ۲۱ کیلومتری زمین، ۱۰ کیلومتری ساری و جویبار ثبت شده است.