پیش بینی هواشناسی از زمان پایان آلودگی هوا در شهرهای صنعتی

بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی امروز در استان‌های فارس بوشهر نیمه غربی، کرمان، هرمزگان جزایر واقع در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز کهگیلویه و بویراحمد چهارمحال و بختیاری بخش‌هایی از لرستان و شرق خوزستان ابرناکی و بارش پیش بینی می شود که در مناطق گرمسیر رگبارو رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در مناطق سردسیر و مرتفع برف انتظار می رود.

جمعه در مناطقی از استان کرمان یزد هرمزگان جزایر واقع در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز جنوب شرق، فارس سیستان و بلوچستان خراسان جنوبی ارتفاعات زاگرس در همدان لرستان و مرکزی، ابرناکی وزش باد و بارش پراکنده پیش بینی می شود.

شنبه در ارتفاعات کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی، ابرناکی رگبار باران و برف و وزش باد رخ می دهد در نوار شرقی وزش باد افزایش می‌یابد و بتدریج در نوار غربی کشور روند افزایش نسبی دما حاکم می شود. همچنین بعد از ظهر با ورود سامانه بارشی از شمال غرب در برخی نقاط شمال غرب کشور ابرناکی و بارش پراکنده باران و برف انتظار می رود.

یکشنبه در کل کشور افزایش نسبی دما رخ می دهد و در مناطقی از شمال غرب غرب دامنه‌ها ارتفاعات البرز چهار محال و بختیاری لرستان شمال، اصفهان خراسان رضوی سواحل دریای خزر ابرناکی و بارش باران و برف پیش بینی می شود.

هشدار هواشناسی درباره آلودگی هوای تهران

دوشنبه در غرب شمال غرب بخش‌هایی از جنوب غرب دامنه‌های البرز در استان‌های، زنجان قزوین البرز و تهران بارش باران و برف پیش بینی می شود تا روز شنبه در شهر‌های صنعتی و کلان شهر‌ها آلودگی هوا ادامه خواهد داشت. طی سه روز آینده شرق خلیج فارس و تنگه هرمز مواج و متلاطم است.