ترافیک سنگین در محورهای شرقی پایتخت

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم‌اکنون تردد وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز پرحجم و سنگین در جریان است و به دلیل بارش شدید برف در ارتفاعات این محور، تردد به کندی در جریان است.

وی گفت: عبور و مرور وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه پرحجم و سنگین در جریان است و بارش برف در محدوده شهرستان دماوند و منطقه گدوک باعث کندی عبور و مرور وسایل نقلیه شده است.

ترافیک سنگین در محورهای شرقی پایتخت

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: به دلیل بارش شدید برف در ارتفاعات محورهای هراز و فیروزکوه سطح این محورها به شدت لغزنده است و هم وطنان می بایست از زنجیر چرخ استفاده کنند و در صورت به همراه داشتن این تجهیزات از ورودشان به این محورها جلوگیری به عمل خواهد آمد.

کهریزی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان رخ نداده، تاکید کرد: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگره حرم به حرم روان و عادی در جریان است و مشکل خاصی برای تردد در این محورها وجود ندارد.

وی با بیان اینکه محدودیت و ممنوعیتی در محورهای شرق استان وجود ندارد، ابراز کرد: هموطنانی که الزام به آغاز سفر دارند با تجهیزات کامل زمستانه مانند زنجیرچرخ، پوشاک گرم، به همراه داشتن مواد غذایی کافی، باک پر از بنزین، اطمینان از سالم بودن سیستم‌های گرمایشی و فنی خودرو به محورهای کوهستانی وارد شوند تا با مشکل خاصی روبرو نشوند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه عوامل پلیس راه با آمادگی صددرصدی در سطح محورها حاضر هستند، اعلام کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز، رعایت حقوق شهروندی و صبر و شکیبایی در هنگام رانندگی می‌تواند سفری ایمن و بدون خطر را سپری کنند.