به گزارش افکارنیوز ،سردار حسين رحيمي روز چهارشنبه در گفتوگو با ايسنا، با اشاره به برگزاري كنكور سراسري طي روزهاي پنجشنبه تا شنبه افزود: برابر تدابير اتخاذ شده كنكوريها ميتوانند در اين مدت با ارائه كارت آزمون وارد محدوده طرح ترافيك و زوج و فرد شوند و تردد آنها در اين خصوص مشكلي ندارد.

وی با اشاره به اینکه در اطراف محل‌های برگزاری کنکور نیز طی سه روز آینده تدابیر ترافیکی ویژه اتخاذ می‌شود افزود: بر این اساس با هماهنگی صورت گرفته با مناطق راهنمایی و رانندگی، ماموران پلیس راهور در اطراف محل‌های برگزاری آزمون مستقر شده و ضمن روانسازی ترافیک در راستای طرح برخورد با تخلفات ۸ گانه، از توقف‌های دوبله نیز جلوگیری می‌کنند.

رییس پلیس راهور تهران در عین حال از خانواده کنکوری‌ها نیز خواست ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از توقف‌های غیرمجاز و دوبله در اطراف محل‌های برگزاری آزمون به طور جدی خودداری کرده و با ماموران راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همکاری لازم را داشته باشند تا مشکلی در این خصوص نداشته باشیم.

وی از بکارگیری تعداد قابل توجهی جرثقیل در اطراف محل برگزاری کنکور سراسری سال ۹۱ خبر داد و گفت: بر این اساس این جرثقیل‌ها نسبت به جابجایی خودروهایی که به صورت غیرمجاز توقف کرده و توقف دوبله آنها موجب سد معبر شود اقدام می‌کنند.

بازگشت به ابتدای صفحه X Share Google Reader Stumble Upon Delicious Cloob Facebook Twitter Digg