کشف یک اغذیه‌فروشی متفاوت!

سرگر د محمد زیدی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از کشف ۱۴ هزار عدد مواد محترقه از یک اغذیه فروشی در محله شوش تهران خبر داد و گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی سال و مطالبه عمومی شهروندان، طرح مقابله با قاچاق و تهیه و توزیع مواد محترقه در پایتخت در دستور کار قرار گرفت.

کشف یک اغذیه‌فروشی متفاوت!

وی در ادامه افزود: با تلاش مأموران پایگاه هفتم سازمان اطلاعات پلیس تهران و پس اقدامات فنی و اطلاعاتی یک واحد صنفی که تحت پوشش اغذیه‌فروشی در امر تهیه و توزیع مواد محترقه می‌پرداخت در محله میدان شوش تهران شناسایی شد که اکیپی از مأموران این پلیس با هماهنگی قضائی از این واحد صنفی بازدید کردند و مواد محترقه که در بین مواد غذایی به صورت ماهرانه جا ساز شده بود را کشف کردند.

سرگرد زیدی با بیان اینکه از این واحد صنفی ۱۴ هزار و ۸۲۰ عدد انواع مواد محترقه کشف شد، تصریح کرد: کارشناسان مرتبط ارزش تقریبی مواد محترقه مکشوفه را بیش از یک میلیارد ریال برآورد کردند.

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس پایتخت در پایان از شهروندان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به تهیه و تولید و توزیع مواد محترقه و منفجره خطرآفرین را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.