سامانه بارشی در شرق کشور فعال است

سامانه بارشی امروز در شرق و بخش‌هایی از شمال شرق و جنوب شرق فعال بوده و به تدریج از اواخر وقت از شرق کشور خارج می‌شود. شایان ذکر است در محور‌های مواصلاتی مناطق مرتفع و سردسیر بارش به شکل برف است. بعدازظهر جمعه در بخش‌هایی از شمال غرب و شنبه در ارتفاعات و دامنه‌های البرز غربی و زاگرس شمالی افزایش ابر و بارش‌ پراکنده انتظار می‌رود و در سایر مناطق کشور جوی پایدار حاکم است.

یکشنبه با ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور در نواحی جنوب غرب، غرب، شمال غرب، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی، ارتفاعات و دامنه‌های البرز غربی و مرکزی در استان‌های قزوین، البرز و تهران بارش باران، گاهی رگبار و رعدبرق، در مناطق مستعد ریزش تگرگ، وزش باد شدید موقت و در نواحی مرتفع و سردسیر بارش برف پیش بینی می‌شود. دوشنبه گستره سامانه بارشی علاوه بر نیمه غربی بخش‌هایی از شرق و جنوب شرق کشور را در بر خواهد گرفت.

سامانه بارشی در شرق کشور فعال است

امروز در نیمه شرقی، مرکز، جنوب و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و یکشنبه در جنوب غرب افزایش سرعت وزش باد و در مناطق مستعد گردوخاک و کاهش دیدافقی انتظار می‌رود. پنجشنبه در نواحی شرق و شمال شرق کاهش محسوس دما پیش بینی می‌شود.

خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان تا جمعه مواج است.