نوروز سیاه برای عروس و داماد جوان

سرهنگ داود معظمی گودرزی اظهار کرد: خانم جوانی به پلیس فتا پایتخت مراجعه و مدعی شد فرد یا افرادی ناشناس در فضای مجازی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی وی کرده و موجب بر هم زدن آرامش روانی او و خانواده اش و هتک حیثیت آن‌ها شده اند.

این مقام انتظامی بیان کرد: شاکی در ادامه اظهاراتش عنوان داشت بعد از آشنایی بنده با نامزدم، فردی ناشناس در فضای مجازی تهدیدم می‌کرد که باید به این رابطه پایان دهم و اگر این کار را نکنم تصاویر خصوصی‌ام را منتشر می‌کند. بنده اهمیتی ندادم تا اینکه یک روز بعد از مراسم عروسی تعدادی صفحه جعلی با نام ، تصاویر شخصی و شماره تلفن بنده در شبکه اجتماعی اینستاگرام ایجاد شد و موجب برهم زدن زندگی من شد.

وی افزود: افسران سایبری پلیس فتا پایتخت اقدامات خود را آغاز کردند و پس از مطالعه اظهارات شاکی و بررسی همه جوانب پرونده با بهره گیری از روش‌های علمی و فنی موفق شدند ردپای مجرم را در کمتر از ۲۴ ساعت در فضای مجازی شناسایی کنند.

رئیس پلیس فتا پایتخت توضیح داد: کارشناسان این پلیس با استفاده از تجارب سایبری و تحقیقات گسترده در فضای مجازی ضمن به دست آوردن اطلاعات هویتی متهم پس از تشریفات قضایی مجرم را در یکی از مناطق جنوبی تهران بزرگ دستگیر و به همراه ادله دیجیتال به پلیس فتا منتقل کردند.

سرهنگ معظمی گودرزی بیان کرد: متهم پس از حضور در پلیس فتا تهران بزرگ از موضوع اظهار بی اطلاعی می‌کرد اما پس از روبرویی با شاکی لب به اعتراف گشود و اظهار داشت قصد ازدواج با شاکی را داشتم اما وی قبول نکرد و بعد از آشنایی با شخصی دیگر، به ارتباط با بنده ادامه نداد و من هم برای تلافی و انتقام از وی با ایجاد چند صفحه جعلی با نام و مشخصات او دست به این اقدام زدم.

نوروز سیاه برای عروس و داماد جوان

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: فضای مجازی مکان مناسبی برای حل کردن اختلافات و همچنین انتقام جویی نیست، با مرتکبان این جرائم در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی طبق قانون برخورد خواهد شد،همچنین شهروندان می توانند موارد مشکوک را از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های سایبری با شماره ۰۹۶۳۸۰ و یا مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir گزارش دهند.