مردم بدون دغدغه از طبیعت بکر نقاط مجاز مرزی بازدید کنند

سردار احمدعلی گودرزی گفت: مرز‌های جمهوری اسلامی ایران از ثبات و امنیت لازم برخوردار است و در کنار روابط دیپلماسی احترام متقابل بین مرزبانان کشور‌های همسایه با مرزبانان برقرار می‌باشد.

وی با تأکید بر اینکه روابط دیپلماسی مرزی با ۱۵ کشور همسایه صورت می‌پذیرد، افزود: هماهنگی بیش از پیش با مرزبانی کشور‌های همسایه برقرار است و آنچه که امروز در منطقه خدا آفرین و مرز‌های استان آذربایجان شرقی مشاهده می‌شود وجود امنیت در منطقه است.

فرمانده مرزبانی انتظامی با بیان اینکه امیدوارم صلح و آرامش در مرز‌های همسایگان برقرار باشد، بر مساعدت جمهوری اسلامی ایران برای حل و فصل مشکلات طرفین تأکید کرد و اظهار داشت: با وجود مرزبانان غیور ایران اسلامی، مرز‌های جمهوری اسلامی ایران از استحکام لازم برخوردار است و با مخلان نظم و امنیت و قاچاقچیان برخورد قاطع خواهیم داشت.

مردم بدون دغدغه از طبیعت بکر نقاط مجاز مرزی بازدید کنند

سردار گودرزی با اشاره به اینکه مرزبانان موظف هستند امنیت مسافران و گردشگران را در مرز‌ها تأمین کنند، گفت: مردم ایران اسلامی بدون دغدغه امنیتی می‌توانند از طبیعت بکر نقاط مجاز مرزی بازدید کنند و مرزبانان انتظامی کشور علاوه بر پوشش امنیت مرزها، در کنار آن با عوامل انتظامی در تسهیل تردد جاده‌های شهری و مسیر‌های مرزی همکاری دارند.