دستگیری جاعلان لوگوی شرکت مواد غذایی بین المللی

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع کلاهبرداری های سریالی از شهروندان با شگرد جعل لوگو یک شرکت بین المللی موادغذایی در تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات تخصصی کارآگاهان نشان می‌داد ۲ مرد جوان با جعل لوگوی یک شرکت معتبر بین المللی که در توزیع موادغذایی فعالیت دارد اقدام به تولید اجناس تقلبی کرده و آنهارا در بازار تهران فروخته‌اند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهمان را شناسایی کردند و متوجه شدند کارگاه تولیدی آن‌ها در جنوب تهران است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: کارآگاهان پس از کشف این سرنخ مهم در پرونده با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی راهی کارگاه متهمان شدند و آن‌ها را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند همچنین اقلام تقلبی نیز از محل موردنظر کشف شد.

 

وی افزود: متهمان پس از انتقال به اداره سیزدهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر جعل لوگو شرکت مواد غذایی بین المللی و توزیع آن در بازار تهران اعتراف کردند.

ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.