اتوبوسرانی پایتخت تقویت خواهد شد

میثم مظفر رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران  با اشاره به تدوین برنامه چهارم توسعه شهری، افزود: یکی از اقدامات صورت گرفته در سال گذشته گذشته تدوین برنامه چهارم توسعه شهری بود که این برنامه در تعامل با بخش‌های مختلف شهرداری تهران و کمیسیون‌های تخصصی تدوین شد.

وی درباره کیفیت این برنامه گفت: از نظر بنده این برنامه فاخر و شاید در ابعادی متمایز از برنامه‌های توسعه قبلی بوده است در این برنامه ۱۴۴ حکم رویکرد کمی، قابل سنجش و زمانبندی وجود دارد.

رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران درباره تدوین بودجه سال ۱۴۰۲ گفت: تدوین بودجه یکی از مهمترین وظایف شورای شهر است که زمان زیادی را از کمیته بودجه گرفت و تلاش کردیم برای تدوین بودجه نسبت به تمام سازمان‌ها و مناطق ۲۲ گانه در حوزه پروژه‌ها ورود پیدا کنیم.

مظفر تصریح کرد: شاید فراتر از آنچه شورا باید ورود پیدا می‌کرد در موضوع بودجه وارد شدیم و در این زمینه کارهای تحولی را دنبال کردیم.

اتوبوسرانی پایتخت تقویت خواهد شد

وی با اشاره به افزایش بودجه در حوزه حمل و نقل اظهار کرد: تقویت حوزه حمل و نقل عمومی یکی از مهمترین‌های اقداماتی بود که در بستر بودجه به ویژه در حوزه اتوبوسرانی به آن توجه شد و امیدواریم با توجه به تدابیری که در بودجه صورت گرفته است بتوانیم کار ویژه ای در این حوزه انجام دهیم.