برخورد قضایی با هتاکان در شاهزاده حسین (ع) همدان

مسلم مخفی با اشاره به اتفاقات پیش آمده در امامزاده شاهزاده حسین همدان ؛ اظهار کرد: متأسفانه تصاویر را مشاهده کردیم که الفاظ بسیار بدی را به کار می‌برند و پوشش مناسبی ندارند و بنده به شخصه احساس می‌کنم که این یک برنامه از پیش طراحی شده بوده است.

وی با بیان اینکه اثبات این موضوع نیازمند بررسی بیشتر است؛ گفت: نهادهای امنیتی و انتظامی پیگیر موضوع هستند و ما هم موضوع را به دستگاه‌های امنیتی اعلام کردیم که تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

فرماندار شهرستان همدان با بیان اینکه این امامزاده یک امامزاده واجب تعظیم است و برای مردم همدان دارای احترام ویژه ای است؛ تصریح کرد: با توجه به برنامه‌های مذهبی بسیار مهمی که در این امامزاده برگزار می‌شود و در ماه رمضان با افطاری ساده از مردم پذیرایی می‌شود اما متأسفانه دو خانم با یک بهانه گیری سطحی که در فیلم مشاهده شده، الفاظ بدی به کار بردند که این باعث هتک حرمت به امام زاده و توهین به مردم شده است.

مخفی اضافه کرد: همچنین این الفاظ و این رفتارها باعث بی احترامی به بانوان محجبه شده است و قطعاً باید این افراد شناسایی و دستگیر و برخورد قضائی با آنها صورت گیرد.

فرماندار شهرستان همدان با بیان اینکه اعمالی که انجام شده باعث ناراحتی شده ما این را تا حصول نتیجه پیگیری می‌کنیم و در شورای تأمین شهرستان نیز از نهادهای مربوطه گزارش خواستیم تا اقدامات لازم انجام شود.

وی با بیان اینکه این اقدام باعث تکدر خاطر مردم شده است؛ گفت: به طور قطع، باید با این افراد محکم برخورد شود و به اطلاع مردم همدان برسد تا تکدر خاطر مردم از بین برود.