لزوم بهره گیری حداکثری از همه ظرفیت و امکانات پلیس برای اربعین 1402

پنجمین جلسه برنامه ریزی و سیاست گذاری برای مأموریت اربعین حسینی فراجا به ریاست سردار "احمدرضا رادان " در ستاد فرماندهی انتظامی کشور برگزار شد.

سردار رادان در این نشست تخصصی با دستور کار مأموریت فراجا در اربعین حسینی ۱۴۰۲ با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه داران اظهار کرد: پیشاپیش فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک می گویم و ان شاءالله همه ما از فیوضات و برکات این ماه پرخیر و برکت بهره کافی برده باشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اهمیت و حساسیت مسئولیت پلیس در برگزاری راهپیمایی معنوی و عظیم اربعین حسینی(ع) بر لزوم بهره گیری حداکثری از همه ظرفیت و امکانات به منظور اجرای هرچه بهتر این مأموریت تأکید کرد.

سردار رادان خدمت به زوار آقا اباعبدالله الحسین(ع) را توفیقی بزرگ دانست و افزود: بایستی با توان و آمادگی حداکثری به منظور تأمین نظم و امنیت این مأموریت معنوی، تسهیل تردد زوار و ارائه خدمات انتظامی به عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) ایفای نقش کنیم.

این مقام ارشد انتظامی بر لزوم تهیه و تدوین کتابچه هایی به منظور انتقال تجربیات با رویکرد احصاء نقاط ضعف و قوت در مأموریت‌های پیشین اربعین حسینی تأکید کرد و افزود: با احصاء نقاط ضعف و قوت مان در مأموریت های سنوات گذشته پلیس در اربعین می‌توانیم به ثبت تجربیات خوب از جنس اقدامات نوآورانه، پیش بَرنده، تسهیل و تسریع کننده امور و یا ثبت اشکالاتی که بر ما وارد بوده اقدام کرده تا مأموریت امسال و سال‌های پیش رو را بهتر پیش ببریم.

لزوم بهره گیری حداکثری از همه ظرفیت و امکانات پلیس برای اربعین 1402

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار رادان با ابلاغ سیاست‌های کلان فراجا در شیوه استقرار و اسکان نیروهای پلیس در این مأموریت عظیم همراه با توجه به شأن و منزلت آنان، بر اعلام تدابیر لازم به منظور ارائه مطلوبترین خدمات به زوار پرداخت و تأکید کرد: همه پلیس‌های تخصصی و فرماندهان انتظامی استان ها بایستی نقش خود را در این مأموریت به خوبی ایفا کنند.