افزایش ابر و بارش پراکنده در برخی از نقاط کشور

یکشنبه در مناطقی از شمال غرب دامنه‌های جنوبی البرز و مناطقی از سواحل شمالی همچنین در شرق و جنوب شرق کشور در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر رگبار پراکنده و رعدوبرق گاهی همراه با وزش بادشدید موقتی و خیزش گرد و خاک رخ می‌دهد.

فردا دوشنبه با گذر امواج تراز میانی جو از نوار شمالی کشور در شمال استان‌های آذربایجان غربی آذربایجان شرقی اردبیل دامنه‌های جنوبی البرز و در خراسان شمالی افزایش ابر، رگبارو رعدوبرق و وزش باد شدید رخ می‌دهد و با نفوذ جریانات خنک شمالی به سواحل دریای خزر نیز ابرناکی بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد همراه با کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود. همچنین در این روز در خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان نیز رگبار پراکنده انتظار می‌رود.

سه شنبه در شمال استان‌های آذربایجان غربی آذربایجان شرقی، اردبیل، سواحل دریای خزر خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش ادامه خواهد داشت.

چهارشنبه در شمال غرب سواحل شمالی خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد پنج شنبه بارش در شمال غرب کاهش یافته و در شرق اردبیل، گیلان مازندران گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی تقویت می‌شود.

طی روز‌های سه شنبه تا پنج شنبه علاوه بر سواحل دریای خزر در شمال غرب دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق کشور نیز وزش باد کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود و دریای خزر مواج است.

افزایش ابر و بارش پراکنده در برخی از نقاط کشور