ساعت بازدید از نمایشگاه کتاب تهران در اردیبهشت 1402

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 21 اردیبهشت 1402 آغاز می‌شود و تا 31 اردیبهشت ادامه دارد. با مراجه به سایت نمایشگاه بین‌المللی تهران (که در خطوط بالا در اختیارتان قرار دادیم) می‌توانید روزشمار برگزاری نمایشگاه را ببینید.

مسیر دسترسی به نمایشگاه بین‌المللی تهران

نمایشگاه کتاب تهران امسال در مصلی تهران برگزار می‌شود. هر کجای تهران که باشید با استفاده از یکی از روش‌های زیر می‌توانید خود را به مصلی و نمایشگاه کتاب تهران برسانید.

آدرس نمایشگاه تهران با مترو

اگر برای رفتن به مصلی تهران و بازدید از نمایشگاه کتاب مترو را انتخاب کرده‌اید، باید بگوییم که با توجه به ترافیک همیشگی تهران، تصمیم عاقلانه‌ای گرفته‌اید. اما در نظر داشته باشید که در روزهای برگزاری نمایشگاه، مسیرهای منتهی به مصلی تهران، از روزهای عادی شلوغ‌ترند. پس زمانتان را مدیریت کنید تا بخاطر ترافیک از برنامه بازدید نمایشگاه عقب نمانید.

ایستگاه مترو مصلی و ایستگاه شهید بهشتی نزدیک‌ترین ایستگاه‌های مترو تهران به نمایشگاه بین‌المللی کتاب هستند. برای رسیدن به نمایشگاه تهران با مترو، خود را به یکی از ایستگاه‌های خط 1 برسانید و تا ایستگاه مصلی امام خمینی پیش بروید. اگر مسیرتان از خط 3 مترو هم می‌گذرد، می‌توانید در ایستگاه شهید بهشتی که محل تلاقی خط 1 و 3 است، از مترو پیاده شوید و تا مصلی پیاده‌روی کنید.

  • فاصله ایستگاه مترو مصلی از نمایشگاه کتاب تهران: حدود 16 دقیقه
  • فاصله ایستگاه مترو شهید بهشتی از نمایشگاه کتاب تهران: 17 دقیقه

دسترسی به نمایشگاه کتاب تهران با اتوبوس

فرقی نمی‌کند از کدام مسیر قرار است به مصلی تهران بروید. از سمت شرق، غرب، شمال یا جنوب تهران. هر نقطه از شهر که هستید، خود را به یکی از ایستگاه‌های زیر برسانید. اتوبوس مسیرهای زیر، در ایستگاه مصلی تهران توقف دارند:

  • خط آزادی- سیدخندان
  • خط میدان امام حسین (ع) -پایانه شهید بهشتی
  • خط بیمارستان امام خمینی – پایانه شهید بهشتی
  • خط انتهای بلوار ارتش – پایانه شهید بهشتی
  • خط میدان انقلاب – پایانه بیهقی
  • خط 5 بی‌آر‌تی
  • خط میدان رسالت – میدان ونک

نمایشگاه کتاب

دسترسی به نمایشگاه تهران با تاکسی

در میدان تجریش، میدان نوبنیاد، میدان صنعت، پایانه بیهقی، میان رسالت، پایانه تهران‌پارس، ترمینال آزادی، ترمینال جنوب، میدان راه‌آهن، پایانه خاوران، پایانه نعمت آباد و پایانه شاهد می‌توانید سوار تاکسی شوید و مستقیم تا مصلی تهران بروید.

اگر با ماشین شخصی به بازدید از نمایشگاه تهران می‌روید؛ در نظر داشته باشید که می‌توانید در پارکینگ‌ شماره 1 مصلی (خیابان بهشتی باظرفیت 600 خودرو)، پارکینگ لجستیک (خیابان مفتح با ظرفیت 3000 خودرو) و یا پارکینگ گلگشت (اتوبان رسالت با ظرفیت 700 خودرو) خودروی خو را پارک کنید.