نحوه گرفتن کارت ورود به جلسه امتحان نهایی

هر ساله آموزش و پرورش امتحانات پایان سال تحصیلی پایه دوازدهم را به صورت نهایی و هماهنگ برگزار می کند و دانش آموزان می بایست علاوه بر آماده سازی خود برای امتحانات، اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی ۱۴۰۲ در زمان و مهلت مشخص شده آموزش و پرورش نمایند. معمولا آموزش و پرورش 4 الی 7 روز قبل از برگزاری آزمون ها اقدام به انتشار کارت ورود به جلسه امتحان نهایی از طریق سایت می نماید.

تمامی دانش آموزان پایه دوازدهمی و همچنین داوطلبان ترمیم معدل شرکت کننده در امتحانات نهایی می توانند در زمان و مهلت دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی ۱۴۰۲ به سایت my.medu.ir مراجعه نموده و پس از ورود به پنل کاربری خود، کارت را دریافت و پرینت نمایند، زیرا در صورت عدم دریافت کارت در مهلت مقرر مجاز به شرکت در امتحان نمی باشند. به دلیل اهمیت بالای اطلاع از زمان ثبت نام، در ادامه درباره جزئیات دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی خرداد 1401 - 1402 توضیح داده شده است.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی ۱۴۰۲

کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ چند روز قبل از زمان امتحانات نهایی در دسترس تمامی دانش آموزان پایه دوازدهم و داوطلبانی که می بایست در این آزمون شرکت کنند، از جمله داوطلبان بزرگسال و متقاضیان ترمیم معدل قرار می گیرد. یکی از ملزومات حضور در جلسه امتحانات نهایی 1402 همراه داشتن کارت ورود به جلسه این امتحانات می باشد. به عبارتی دانش آموزان پایه دوازدهم تنها با به همراه داشتن این کارت اجازه شرکت در امتحانات نهایی را دارند.

امتحان نهایی