نقش بینایی سنج‌ها در کاهش اختلالات بینایی کودکان

 آلاله آذر گفت: متخصصین بینایی سنجی با گستره کشوری در دهه‌های گذشته با تکیه بر دانش و تجربیات خود، خدمات ارزشمندی در جهت حفظ سلامت بینایی و پیشگیری از ضایعات بینایی و چشمی ارائه داده اند.

نایب رئیس انجمن علمی اپتومتری ایران افزود: اجرای طرح‌های غربالگری که نقش به سزایی در کاهش میزان اختلالات بینایی در کودکان داشته است، به دست پرتوان اپتومتریست‌ها در سالیان گذشته اجرا شده است. 

آذر ادامه داد: تلاش‌های متخصصین اپتومتری در نقاط مختلف کشور، باعث شده شاخص‌های سلامت بینایی در آحاد جامعه ارتقا یابد.

نایب رئیس انجمن علمی اپتومتری ایران با اشاره به برگزاری بزرگ‌ترین رویداد علمی اپتومتری در نخستین روز‌های تابستان ۱۴۰۲ در تهران، افزود: انجمن علمی اپتومتری ایران با تشکیل کمیته‌های تخصصی علمی و اجرایی این کنگره را برگزار می‌کند.

 آذر گفت: برای نخستین بار این کنگره در فضایی متفاوت و با امکاناتی پیشرفته برگزار می‌شود و متخصصان بینایی سنجی و علوم بینایی و چشم پزشکان، مباحث علمی روز دنیا را در این کنگره ارائه و نیز پژوهشگران بینایی سنجی آخرین دستاورد‌های علمی خود را در این رویداد بزرگ علمی ارائه خواهند کرد.

نقش بینایی سنج‌ها در کاهش اختلالات بینایی کودکان

نایب رئیس انجمن علمی اپتومتری ایران افزود: شرکت‌هایی که در زمینه تجهیزات و ملزومات بینایی سنجی فعالیت دارند در نمایشگاه جانبی این کنگره آخرین محصولات مرتبط را به نمایش خواهند گذاشت.