کندوان درصورت ترافیک یک‌طرفه می‌شود

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه استان مازندران امروز درباره آخرین وضعیت ترافیکی در جاده‌های استان، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران عادی و روان است.

وی افزود: از لحاظ جوی هم محدوده پل زنگوله و تونل کندوان شاهد بارندگی بودیم که سطح جاده را لغزنده کرد.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال، اضافه کرد: در این زمینه ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت در محور هراز از صبح امروز اجرا شده و تا ساعت ۲۴ ادامه دارد.

جهان‌تاب با بیان اینکه تردد تمامی تریلر از محور هراز ممنوع است، اضافه کرد: بحث اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور هراز درصورت ترافیک سنگین در محور هراز در دستور کار قرار دارد که باتوجه به شرایط ترافیکی بعید است این محدودیت امروز اجرا شود.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان، تصریح کرد: براساس برنامه تردد تمامی خودروها از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز از کرج، ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود که درصورت ترافیک این محدودیت اجرا می شود‌.

رئیس پلیس راه استان مازندران در پایان گفت: موضوع مهم توجه رانندگان به توصیه‌ها و هشدارها است که سلامت رانندگان و خانواده‌های آنان را رقم می‌زند‌.