هشدار سردار رادان به پلیس مازندران

سردار احمد رضا رادان چهارشنبه شب در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی مازندران افزود: اگر چه دشمن جوانان را هدف قرار داده و مقولات فرهنگی خاکریز جنگ نرم علیه ایران شده اما همین جوانان رزمندگانی هستند که در بین امت حضوری فداکارانه دارند.

وی با بیان این که جوانان جانشان را فدای امام خودشان می کنند، ادامه داد: وقتی فاصله چهار دهه خدمت به این امت بسیار کم تصور می شود، پس بدانید در نظام جمهوری اسلامی، خداوند فرصتی بی نظیر خدمت به مسوولان داده است که باید قدر دان آن باشیم.

سردار رادان تصریح کرد : خدمت به امتی که با این امام و اعتقاد هستند، فرصت بی نظیری است که باید استفاده کرد.

فرمانده انتظامی کل کشور خانوادهای همه نیروهای مسلح را بی نظیر توصیف کرد و گفت: همسر و فرزندان رنج دوری آنان را تحمل می کنند.

وی با ذکر این نکته که طبق تقاضای استاندار، مازندران شرایط خاصی دارد و طی سال از جمعیت شناور زیادی برخوردار می شود، اظهار داشت: این خطه را باید به لحاظ امنیتی و انتظامی تقویت کنیم.

وی نقش و ماموریت استان مازندران را در جهت تقویت ارزش های اسلامی و امنیت کشور محوری دانست و گفت: مازندران را باید در حد خوبی به لحاظ امنیتی و انتظامی برسانیم و مازندران در برابر هر گونه ناامنی باید امن شود.

سردار رادان گفت:مازندران باید به شدت در برابرقانون شکنان، مجرمان، بزهکاران و کسانی که امنیت مردم را مخاطره می اندازند محفوظ بماند.

وی با اشاره به این که امنیت باید به حکم قانون با درایت و هوشمندی تامین شود، گفت: خدمات انتظامی و امنیتی در مازندران به مردمانی است که چهار دهه پس از انقلاب پشت سر ولی فقیه زمان خودشان بوده و هستند.

سردار احمدرضا رادان، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با حکمی سردار "حسن مفخمی شهرستانی" را به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان مازندران منصوب کرد.

سردار مفخمی شهرستانی پیش از این به عنوان ️رییس پلیس امنیت اخلاقی کشور، فرمانده انتظامی استان مرکزی، جانشین فرمانده انتظامی مازندران و رییس بازرسی فرماندهی انتظامی گلستان فعالیت می کرد.

سردار مرتضی میرزایی که سمت فرماندهی نیروی انتظامی مازندران را به سردار مفخمی شهرستانی سپرده است از ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ تاکنون در این مسوولیت فعالیت داشت.