رگبار پراکنده و رشد ابر در برخی از نقاط کشور

طی ۲۴ ساعت آینده در برخی نقاط اصفهان، شمال فارس، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، غرب یزد و ارتفاعات کرمان در ساعات بعد از ظهر رشد ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

همچنین با گذر امواج کم دامنه‌تر از میانی جو از نوار شمالی کشور در شمال غرب دامنه‌های جنوبی البرز واقع در البرز و تهران و ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات و دامنه‌های شمالی البرز رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد. در این روز در شمال آذربایجان، غربی آذربایجان شرقی و اردبیل بارش شدت خواهد داشت.

همچنین یکشنبه بارش در مناطق ذکر شده بویژه دامنه‌های البرز تشدید خواهد شد، دوشنبه در شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، برخی مناطق سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز و برخی نقاط استان‌های البرز، تهران و سمنان ارتفاعات شمال فارس و هرمزگان ابرناکی و بارش پراکنده انتظار می‌رود. 

سه شنبه و چهارشنبه در در برخی مناطق شمالی استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، دامنه‌های شمالی البرز در گیلان و مازندران بارش پراکنده رخ میدهد. در سه روز آینده در شرق کشور وزش باد شدید و گردوخاک رخ خواهد داد. از روز دوشنبه تا اواخر هفته دریای عمان مواج است.

هشدار زرد هواشناسی درباره طوفان در تهران