اطلاعاتی جدید در مورد رنگ‌ آیفون ۱۵ پرو

انتظار می‌رود سری آیفون ۱۵ اپل در ماه سپتامبر امسال توسط غول فناوری مستقر در کالیفرنیا رونمایی شود. طبق برخی گزارش‌ها سری آیفون‌های جدید شامل چهار مدل گوشی هوشمند از جمله آیفون ۱۵ استاندارد، آیفون ۱۵ پلاس، آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس خواهد بود. 

این شرکت هنوز هیچ جزئیاتی را در مورد این گوشی‌های هوشمند تایید نکرده است، اما یک افشای تازه یکی از گزینه‌های رنگی آیفون ۱۵ پرو را فاش کرد؛ به گونه‌ای که این گوشی هوشمند احتمالا به رنگ آبی تیره عرضه شود. 

بر اساس گزارشی که توسط MacRumors با همکاری راهنمایی Unknownz۲۱ (@URedditor) منتشر شده، آیفون ۱۵ پرو آینده در یک رنگ آبی تیره منحصر به فرد که به نظر خاکستری فضایی می‌رسد، عرضه خواهد شد. 

با این حال، آیفون ۱۵ پرو هنوز به طور رسمی تأیید نشده است. این ممکن است فقط یک پیکربندی آزمایشی باشد و گفته می‌شود که رنگ مذکور به عنوان نمونه اولیه برای آزمایش دوام پوشش PVD بر روی مواد جدید تیتانیوم استفاده می‌شود.

بر اساس اطلاعات فاش شده، رنگ آبی جدید مشابه رنگی است که قبلاً برای مدل‌های آیفون ۱۲ پرو دیده‌ایم. علاوه بر این، سایر گزینه‌های رنگی گوشی می‌تواند شامل نقره‌ای، خاکستری فضایی/مشکی و سایه خاکستری تیتانیوم باشد. 

جدای از این، آیفون ۱۵ پرو احتمالاً طراحی آیفون ۱۴ پرو را حفظ خواهد کرد و به نظر می‌رسد که دارای طراحی دو دکمه‌ای برای کنترل صدا است در حالی که در پشت، یک ماژول دوربین یکسان وجود دارد که یک دوربین سه گانه و سنسور دوربین عقب و فلاش LED را در خود جای می‌دهد.

اخیراً، قیمت آیفون ۱۵ پرو مکس توسط جف پو، تحلیلگر اپل فاش شد؛ او مدعی شد که آیفون ۱۵ پرو مکس آتی با قیمتی بالاتر از آیفون ۱۴ پرو مکس عرضه خواهد. او پیشتر ادعا کرده بود که هر دو مدل آیفون ۱۵ پرو قیمت بالاتری خواهند داشت، اما او اکنون به‌طور خاص به هزینه بالاتر مدل پرو مکس اشاره کرده است.

اطلاعاتی جدید در مورد رنگ‌ آیفون ۱۵ پرو