پایان کار مأمور قلابی آب و فاضلاب در فردیس

سرهنگ کامران ملکی اظهار کرد: در پی گزارش شرکت آب و فاضلاب شهرستان فردیس مبنی بر جعل عنوان مأمور وصول مطالبات توسط شخصی با هویت نامعلوم و اخذ مبالغی از مشترکان بدهکار، موضوع برای رسیدگی به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی اولیه و انجام تحقیقات تخصصی با روش‌های پلیسی، مأمور قلابی شناسایی که با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر که برای بررسی و تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی دلالت داده شد.

پایان کار مأمور قلابی آب و فاضلاب در فردیس

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد مأمور قلابی آب و فاضلاب دارای سابقه است که با توجه به سابقه دار بودن متهم و احتمال ارتکاب سایر جرایم مشابه توسط نامبرده ضمن هماهنگی و تعاملات انجام شده با مراجع قضائی و شرکت آب و فاضلاب، فهرست تمامی مشترکین دارای معوقات اخذ و پس از مصاحبه با نامبردگان جمعاً تعداد ۲۹ نفر از مالباختگان شناسایی که به همراه متهم و پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارجاع داده شد.

سرهنگ ملکی در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند برای جلوگیری از تکرار اینگونه جرایم، هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص موارد مشکوک را با سامانه ۱۱۰ در میان بگذارند.