به گزارش افکارنیوز به نقل از ايسنا، بر اساس اعلام پليس را ه ناجا، تردد موتورسيكلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۹۱/۴/۱۴ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۹۱/۴/۱۶ از محورهاي كرج- چالوس، هراز، فيروزكوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعكس ممنوع است.

محور کرج - چالوس

تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۱/۴ / ۱۶ از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ از مرز‌ن‌آباد به سمت کرج به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

محور هراز

تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.

تردد کلیه کامیون‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۹۱/۴ / ۱۴ و ساعت ۶ الی ساعت ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۱۵ و ۹۱/۴ / ۱۶ از محور هراز ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۱/۴ / ۱۶ از رودهن(مشاء) به سمت آمل ممنوع و تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ از آب‌اسک به سمت رودهن(مشاء) به صورت یک‌طرفه است.

محور دماوند

تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۱۵ و ۹۱/۴ / ۱۶ از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

محور زاهدان _ زابل

تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۴ الی ساعت ۲۰ روزهای چهارشنبه و جمعه مورخ ۱۴ و ۹۱/۴ / ۱۶ از محور زاهدان - زابل و بالعکس ممنوع است.

محور قم - تهران

تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ روز چهارشنبه مورخ ۹۱/۴ / ۱۴ الی ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۹۱/۴ / ۱۵ از محور قدیم قم - تهران و بالعکس ممنوع بوده و رانندگان این‌گونه وسایل می‌توانند از آزادراه سلفچگان - ساوه یا محور قدیم سلفچگان - ساوه تردد کنند.

تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ روز چهارشنبه مورخ ۹۱/۴ / ۱۴ الی ساعت ۲۴ روز پنجشنبه مورخ ۹۱/۴ / ۱۵ که از استان‌های‌جنوبی کشور(هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد) به سمت قم در حرکت هستند باید از مسیر(سه راهی نطنز، مورچه خورت، دلیجان، سلفچگان - ساوه و بلعکس) تردد کنند.

تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ روز چهارشنبه مورخ ۹۱/۴ / ۱۴ الی ساعت ۲۴ روز پنجشنبه مورخ ۹۱/۴ / ۱۵ از محور قم - گرمسار و بالعکس ممنوع است.

آزادراه اصفهان - کاشان

تردد کلیه کامیون‌ها و تریلرها از ساعت ۶ روز چهارشنبه مورخ ۹۱/۴ / ۱۴ الی ساعت ۲۴ روز پنجشنبه مورخ ۹۱/۴ / ۱۵ از اصفهان به سمت کاشان و قم ممنوع است و رانندگان این‌گونه وسایل نقلیه باید از محور میمه - دلیجان - سلفچگان تردد کنند.

مركز كنترل ترافيك پليسراه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ (ده خط) به طور شبانهروزي پاسخگوي وضعيت راههاي كشور و امدادرساني احتمالي به هموطنان است.