باند قاچاق و توزیع موادمخدر با شلیک دقیق پلیس منهدم شد

سرهنگ حسین باباپور اعلام کرد: با انجام رصد و پایش و پیگیری‌های شبانه روزی و فعال سازی گشت‌های آشکار و پنهان پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در محور‌ها و بزرگراه‌های منتهی به پایتخت مأمورین این پلیس به یک دستگاه خودرو زانتیا که با ۴ سرنشین در حوالی بزرگراه آزادگان مشکوک و با استفاده از گشت آشکار نسبت به صدور دستور ایست و توقف اقدام کردند.

وی افزود: متهمین بدون توجه به دستور پلیس اقدام به حرکات مارپیچ و رانندگی پر سرعت و خطرناک به راه خود ادامه داده که در راستای صیانت از شهروندان در حال تردد در بزرگراه به ناچار با اخطار ایست و شلیک هوایی قصد توقف سوژه را داشته که با متهم بی توجهی و اقدام به فرار می‌نماید که در نهایت با اجرای طرح مهار و شلیک دقیق سرتیم عملیات لاستیک خودرو مورد اصابت گلوله قرار گرفته و در نهایت متوقف و متهمین نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: با توقف خودرو در بازرسی دقیق از خودرو ۶۸ کیلو گرم تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان به پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی و بازجویی‌های فنی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

باند قاچاق و توزیع موادمخدر با شلیک دقیق پلیس منهدم شد