آخرین وضعیت مرز چذابه اعلام شد

علیرضا نادعلی عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص برنامه های شهرداری در اربعین گفت: طبق سنت پنج مرز زمینی محل رفت‌وآمد زائران اربعین حسینی(ع) است و در مرز چذابه که جنوبی ترین مرز است منطقه ۳ شهرداری تهران مستقر است و خدمات خوبی نیز به زائران اربعین حسینی (ع), ارائه می دهد.

وی افزود: حدود ۷۰۰ متر از پایانه مرزی بین ایران و عراق سایه بان مجهزی برای رفاه حال زائران ایجاد شده است که مجهز به کولر و مه پاش است ؛ همچنین بخش عظیمی از قسمت های نظافت نیز بر عهده شهرداری منطقه ۳ است که به خوبی اقدامات لازم صورت گرفته است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: همچنین حدود چهار هزار متر زمین با همکاری استانداری خوزستان در اختیار شهرداری تهران قرار گرفته است که تمام نیروهای شهرداری تهران که می خواهند خدمات رسانی کنند در این قسمت مستقر شوند که به تازگی دیوار کشی این زمین صورت گرفته است.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی شورا گفت: همچنین ۱۵۰ نفر نیرو به جهت خدمات رسانی به زائرتن حسینی (ع) در مرز چذابه مستقر شدند.

نادعلی درمورد آخرین وضعیت مرز چذابه گفت: وضعیت رفت و آمد در مرز چذابه عادی و خوب است و بسیاری از زائران به راحتی در حال تردد هستند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه گفت: حضور خیرین در مرز چذابه در کنار شهرداری تهران از جمله موضوعات خوبی است که رخ داده؛به طور کلی اقدامات شهرداری منطقه ۳ در مرز چذابه قابل تقدیر است و این خدمات رسانی تا آخرین لحظه آیین پیاده روی اربعین حسینی (ع) امسال ادامه خواهد داشت.