یک کمک‌درسی جذاب و ارزان برای دانش‌آموزان دبستانی

در سال‌های اخیر، مدارس کشور به دلایل مختلفی از جمله آلودگی هوا، بارش برف و سرما تعطیل شده‌اند. طبق آمار، در چهار ماه ابتدایی سال تحصیلی گذشته، دانش‌آموزان فقط ۳۸ روز در مدرسه حاضر بوده‌اند.  

یادگیری، فرآیندی مداوم و مستمر است که نیاز به مرور و تکرار دارد. وقفه‌های طولانی و پیوسته نبودن آموزش دانش‌آموزان به خصوص در مقطع دبستان، آسیب‌های جبران ناپذیری به درک مفاهیم درسی وارد می‌کند. 

با توجه به احتمال تکرار این تعطیلی‌ها در سال جدید و عدم توسعه زیرساخت آموزش از راه دور در کشور، داشتن یک کمک‌درسی جذاب و در دسترس می‌تواند این دغدغه را برطرف کند. مهم‌ترین معیار برای حل این مشکل، جذاب بودن شیوه‌ آموزش است، به نحوی که دانش‌آموزان بدون نیاز به نظارت و کنترل معلم یا پدر و مادر، مشتاق یادگیری باشند. 

پلتفرم کمک‌درسی « فیلیمو مدرسه » با بیش از ۱۳۰ هزار دقیقه ویدیوی آموزشی جذاب، این مشکل را رفع کرده است. بیش از ۱۵۰ معلم برتر از سراسر کشور، تمام کتب درسی پایه اول تا نهم را با رویکرد سرگرم‌آموزی و به طور صفحه به صفحه به ویدیوهای باکیفیت تبدیل کرده‌اند که به یادگیری عمیق و ماندگار مفاهیم درسی کمک می‌کند.  

یک کمک‌درسی جذاب و ارزان برای دانش‌آموزان دبستانی

با توجه به دغدغه فیلیمومدرسه در زمینه عدالت آموزشی، این مجموعه خود را متعهد می‌داند هزینه اشتراک فیلیمومدرسه را در پایین‌ترین حالت ممکن قرار دهد تا تمامی دانش آموزان ایرانی شرایط لازم برای استفاده از فیلیمومدرسه را طی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ داشته باشند؛ بررسی‌ها نیز نشان می‌دهد نسبت تعرفه فیلیمومدرسه به سایر پلتفرم‌های موجود بسیار به صرفه‌تر است ضمن اینکه تخفیف ویژه مدارس نیز در ماه مهر روی این پلتفرم اعمال شده است. 

در حال حاضر، دانش آموزان می‌توانند از طریق آدرس www.Filimo.School به این پلتفرم دسترسی داشته باشند.