۱۸۹ نفر از اراذل و اوباش در پایتخت دستگیر شدند

 طرح برخورد با اراذل و اوباش در دستور کار ویژه پلیس قرار گرفت.

برپایه این گزارش سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه طرح برخورد با اراذل و اوباش و نمایش کشفیات به دست آمده از متهمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آنچه فرمانده کل انتظامی کشور هشدار دادند به کسانی که شرارت می کنند امروز انجام شد و  پلیس اطلاعات تهران بزرگ با بررسی سوابق و پرونده‌های اخیر توانست ۱۸۹ نفر از اراذل و اوباش را که با سلاح سرد و گرم شرارت داشته و متواری بودند با اقدام پیچیده پلیسی ظرف ۴۸ ساعت شناسایی و دستگیر کند.

گفتنی است مخاطبان خبرگزاری فارس با درج پویش‌های متعددی در سامانه «فارس من» خواستار برخورد قاطع پلیس با اراذل و اوباش و مزاحمین نوامیس شده بودند.

فرمانده انتظامی پایتخت با اشاره به سوابق افراد دستگیر شده تصریح کرد: به تمامی افرادی که قصد شرارت، مزاحمت و بر هم زدن امنیت مردم را دارند هشدار می‌دهیم که پلیس به صورت شبانه‌روز با بروزترین امکاناتی که در دست دارد تا زمانی که آنها را بازداشت نکند از پا نخواهد نشست.

۱۸۹ نفر از اراذل و اوباش در پایتخت دستگیر شدند

سردار محمدیان گفت: افراد دستگیر شده حداکثر ۲۴ تا ۴۸ ساعت بعد از دستگیری با پابند و دستبند برای بازسازی صحنه‌های سرقت و شرارت به محل جرم بازگردانده می‌شوند تا شهروندان مطلع شده و بدانند که پلیس به صورت مقتدرانه اراذل و اوباش را شناسایی و دستگیر می‌کند و شاکیان هم بدون ترس شکایت خود را مطرح کنند.

رئیس پلیس پایتخت در خاتمه  از همراهی دستگاه قضا تقدیر و تشکر کرد و گفت: در هر نقطه از تهران که شرارت صورت بگیرد مجموعه اطلاعات، تجسس، رئیس کلانتری، سرکلانتر و پایگاه اطلاعاتی منطقه در آماده‌باش کامل بوده و تا افراد مخل آسایش مردم دستگیر نشوند در مأموریت خواهند بود.