هشدار طوفان،تگرگ و باران در تهران و ۱۱ استان| آخرین وضعیت هواشناسی امروز ۱۳ مهر ۱۴۰۲

صادق ضیائیان درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز در شمال‌شرق و شرق کشور، دامنه‌های جنوبی البرز همچنین جنوب‌غرب و مرکز کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد گرد و خاک داریم و این شرایط روز آینده نیز در نیمه شرقی کشور حاکم است.

وی افزود: امروز در برخی نقاط استان‌های خراسان رضوی ، آذربایجان شرقی،‌ آذربایجان غربی‌ و زنجان همچنین استان‌های گلستان، خراسان‌ شمالی، گیلان و مازندران بارندگی گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد بارش تگرگ داریم و این شرایط در ارتفاعات استان‌های قزوین، تهران، البرز و سمنان نیز حاکم است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود:‌ روز آینده تا یکشنبه ۱۶ مهر در اغلب نقاط کشور جوی پایدار و آسمانی صاف خواهیم داشت.

ضیائیان افزود: روز جمعه ۱۴ مهر در برخی نقاط شمال‌شرق کشور بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

 صادق ضیائیان درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز در شمال‌شرق و شرق کشور، دامنه‌های جنوبی البرز همچنین جنوب‌غرب و مرکز کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد گرد و خاک داریم و این شرایط روز آینده نیز در نیمه شرقی کشور حاکم است.  وی افزود: امروز در ب

وی گفت:‌ در دو روز آینده دریای خزر و خلیج‌فارس مواج خواهد بود همچنین فردا در شمال‌ شرق کشور دما بین ۵ تا ۸ درجه کاهش می‌یابد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران در ۴ روز آینده صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۲۴ و ۱۵ درجه خواهد بود.

ضیائیان افزود: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای ۳۹ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای ۵ درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.