حس زنانه‌‌ام به من می‌گویدکه شوهرم خیانت کرده

به گزارش افکار نیوز به نقل از ايسنا، زني ۳۷ ساله در دادگاه خانواده حضور يافت و درخواست جدايي از شوهرش را به قاضي دادگاه ارايه كرد. وي خطاب به قاضي گفت: حدود ۱۰ سال از زندگي مشترك ما ميگذرد اما شوهرم بعد از گذشت اين همه مدت حاضر نيست فرزند مشتركي داشته باشيم.

این زن ۳۷ ساله ادامه داد: به شوهرم شک دارم و تصور می‌کنم که زن دیگری دارد که نمی‌خواهد فرزندی داشته باشیم. در واقع رفتارهای شوهرم برای نداشتن فرزند عجیب است.

این زن افزود: شوهرم دایم به بهانه‌های مختلف ساعت‌ها از خانه بیرون می‌رود و مرا در خانه تنها می‌گذارد. تمام رفتارهایش نشان‌دهنده‌ی این است که زن دیگری دارد و به من خیانت کرده است.

وی گفت: نمی‌توانم با رفتارهای شوهرم کنار بیایم و خواهان جدایی از او هستم. هم‌چنین پدر و مادرم نیز با درخواست جدایی من از شوهرم موافق هستند.

این زن ۳۷ ساله بیان کرد: زندگی‌مان آن‌قدر برای شوهرم بی‌ارزش است که حتی برای تهیه‌ی مواد غذایی خانه، هزینه‌ای نمی‌کند و می‌گوید به زندگی با من علاقه‌ای ندارد. هر زمان که حرفی از داشتن فرزند می‌زنم دعوای شدیدی راه می‌اندازد تا من سکوت کنم.

وی خاطرنشان کرد: داشتن فرزند برایم تبدیل به یک آرزو شده اما دیگر نمی‌خواهم به این موضوع فکر کنم؛ زیرا جدایی از شوهرم از همه چیز برایم بااهمیت‌تر است. آن‌قدر به شوهرم شک دارم که هیچ وقت نمی‌توانم او را ببخشم.

این جوان در پاسخ به پرسش قاضی دادگاه مبنی بر این‌که آیا شما شوهرتان را با زن دیگری دیده‌اید؟ گفت: خیر، با چشم خودم ندیده‌ام اما حس زنانه‌ام به من می‌گوید که شوهرم همسر دیگری دارد و به من خیانت کرده است.

این زن ۳۷ ساله افزود: می‌خواهم هرچه زودتر از شوهرم جدا شوم؛ زیرا دیگر تحمل احساس خیانت شوهرم را نسبت به خود ندارم. من مطمئن هستم که شوهرم در حق من خیانت کرده و به همین دلیل به بچه‌دار شدن‌مان راضی نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات زن جوان، به دلیل عدم حضور مرد در دادگاه، حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد.

انتهاي پيام