مدارس تبریز شنبه تعطیل شد؟

گفتنی است که تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس تبریز شنبه ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۲ اعلام نشده است، در صورت اعلام در این خبر بروزرسانی می شود. 

مدارس تبریز فردا تعطیل است؟ آیا فردا مدارس تبریز تعطیل است؟

آیا مدارس تبریز شنبه تعطیل است؟ شنبه مدارس تبریز تعطیل است؟ مدارس آذربایجان شرقی تعطیل شد؟ 

رئیس گروه پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به سکون و پایداری نسبی جو غلظت آلاینده‌‌های جوی در شهرهای پرجمعیت و صنعتی استان به‌ویژه تبریز افزایش می‌یابد.

 محمد امیدفر اظهار داشت: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی و آخرین تصاویر ماهواره‌ای، از امروز تا چهارشنبه، جوی پایدار در استان آذربایجان شرقی حاکم می‌شود و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی استان دور از انتظار نیست.

مدارس تبریز شنبه تعطیل شد؟

وی افزود: با توجه به سکون و پایداری نسبی جو غلظت آلاینده‌‌های جوی در شهرهای پرجمعیت و صنعتی استان به‌ویژه تبریز، افزایش می‌یابد.

امیدفر با بیان اینکه در برخی نواحی استان احتمال بروز غبار محلی وجود دارد خاطرنشان کرد: تمامی گروه‌های سنی به‌ویژه کودکان، سالمندان و بیماران قلبی و تنفسی در این مدت از تردد غیرضروری در فضای آزاد به‌ویژه مناطق آلوده و مرکز شهر خودداری کنند.

رئیس گروه پیش‌‌بینی اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌ شرقی گفت: از بعدازظهر چهارشنبه نفوذ و فعالیت سامانه بارشی موجب افزایش ابر و در نواحی جنوبی استان، گاهی به‌صورت رگبار و غرش آذرخش، خواهد بود.