آیا مدرسه های اصفهان یکشنبه 28 آبان تعطیل است؟

جزئیات تعطیلی مدارس اصفهان را در ادامه بخوانید.

آیا فردا یکشنبه ۲۸ آبان مدارس اصفهان تعطیل است؟

تا این لحظه تنظیم خبر همه مدارس استان اصفهان فردا ۲۸ آبان باز است و هیچگونه خبری مبنی بر تعطیلی احتمالی مخابره نشده است.

هر لحظه که اطلاعیه رسمی برای تعطیلی فردا صادر بشود؛ در همین خبر به سمع و نظر شما خواهیم رساند.

وضعیت آلودگی هوای اصفهان امروز شنبه

شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۵ ایستگاه سنجش در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت هشت صبح امروز شنبه بیست و هفتم آبان ماه با میانگین ۷۵ وضعیت زرد و قابل قبول را نشان می‌دهد.

بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر در ایستگاه پایش خیابان ۲۵ آبان و دانشگاه صنعتی با ۵۸، خیابان احمدآباد با ۹۰، میدان انقلاب با ۷۲، پارک زمزم و سپاهان شهر با ۵۹، رهنان با ۷۴، زینبیه و ولدان با ۷۸، خیابان فرشادی با ۵۵، خیابان‌های میرزا طاهر و فیض با ۷۶، بولوار کاوه با ۵۴ و کردآباد با ۹۷ AQI در وضعیت زرد و قابل قبول است.

شاخص هوا در ایستگاه بزرگراه خرازی با ۱۰۸ AQI وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد. همچنین ایستگاه سنجش هوا در خیابان‌های استانداری، پروین، رودکی و دانشگاه اصفهان قطع است.

امروز شاخص هوا در سجزی با ۹۲، مبارکه با ۵۸، زرین شهر با ۷۰، شاهین شهر با ۶۵ AQI در وضعیت قابل قبول و در قهجاورستان با ۱۵۱ AQI ناسالم برای عموم شهروندان ثبت شد. ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهرهای مجاور اصفهان از جمله خمینی شهر، نجف آباد، منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان قطع است.