قتل در ارغوانیه اصفهان | قاتل فراری دستگیر شد

سرهنگ حسین تُرکیان روز چهارشنبه افزود: در پی وقوع درگیری منجر به قتل عمد مردی ۴۰ ساله در داخل یکی از مغازه‌های محله ارغوانیه شهر اصفهان، اکیپی از کارشناسان مُجرب تشخیص هویت و بررسی صحنه جرم در محل حضور یافتند و تحقیقات خود را برای کشف علت قتل و شناسایی قاتل آغاز کردند.

وی اظهار داشت: با بررسی صحنه جرم مشخص شد فرد قاتل ابتدای صبح با در دست داشتن قَداره به مغازه مقتول رفته و پس از مشاجره لفظی با وی درگیر شده بود و با وارد کردن ضربات متعدد قداره به دست، سر و کتف مقتول او را به شدت مجروح و از صحنه متواری می شود که در نهایت صاحب مغازه پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می دهد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: با محرز شدن جنایت رخ داده کارآگاهان بلافاصله وارد عمل شده و تحقیقات علمی و تخصصی خود را انجام دادند و در همان لحظات اولیه هویت اصلی فرد قاتل را شناسایی کردند.

سرهنگ تُرکیان گفت: جستجو برای یافتن فرد قاتل با دقت و تیزهوشی تمام انجام و در نهایت در ۲۴ ساعت پس از وقوع حادثه مخفیگاه متهم در شهرستان گلپایگان شناسایی و پیش از اینکه وی فرصت فرار پیدا کند در یک عملیات ضربتی توسط کارآگاهان دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه متهم در تحقیقات صورت گرفته به صراحت به ارتکاب قتل اقرار و انگیزه خود از این کار را خصومت شخصی با مقتول عنوان کرد گفت: پس از انجام بازسازی صحنه قتل پرونده تکمیل و متهم برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.