کاهش رشد سرقت به یک درصد

 امروز ۱۶ آذر ۱۴۰۲ مصادف با روز دانشجو مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (ع) با حضور سردار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی کل کشور برگزار شد.

پیش از سخنرانی فرمانده انتظامی کل کشور ۵ دانشجو به نمایندگی از دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (ع) درخواست‌ها و پیشنهادات خود را در حضور فرمانده انتظامی کل کشور بیان کردند.

بعد از بیان پیشنهادات یکی از دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (ع) بیانیه روز دانشجو را قرائت کرد.

در ادامه فرمانده انتظامی کل کشور گفت: به عنوان پلیس باید وظایف‌مان را انجام دهیم که در بعضی از مواقع شاید این وظایف خوشایند همه نباشد، اما ما برای تحکیم مبانی نظام جمهوری اسلامی سینه خود را سپر کرده‌ایم.

وی افزود: جایی که نظام جمهوری اسلامی ایران به خطر بیافتد تمام خودمان را می‌گذاریم که شاید خوشایند همه نباشد، ولی تحت هر شرایطی انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی کل کشور در جمع خبرنگاران در خصوص دوربین البسه گفت: برنامه‌ای که مجلس پیش بینی کرده و دولت احکام آن را پیش بینی می‌کند تا ما به دوربین‌های البسه، اماکن و خودرو تجهیز شویم و به نظر می‌رسد در نیمه دوم ۱۴۰۳ اگر بودجه اختصاص داده شود تعداد دوربین‌های البسه افزایش خواهد یافت.

کاهش رشد سرقت به یک درصد

وی افزود: از زمان راه اندازی قرارگاه مبارزه با سرقت، رشد سرقت از ۲۰ درصد به یک درصد کاهش داشته است.

سردار رادان تاکید کرد: طرح برخورد با اراذل و اوباش به حکم قانون سخت، چابک، سریع و قاطع است؛ کسی که بخواهد امنیت مردم را خدشه دار کند با او برخورد شدیدی می‌شود.

وی افزود: بنا داریم تا آخرین نفرات معتادین متجاهر را از خیابان‌ها جمع آوری کنیم. همچنین ظرف چند روز یا چند هفته آینده اولین گروه سارقین پر تعداد تحت کنترل الکترونیک با موافقتی که رئیس قوه قضائیه انجام داده اجرایی می‌شود که یکی از اهدافش هم مجرمین سابقه دار بوده و با تشدید این طرح دغدغه مردم کمتر خواهد شد.

فرمانده انتظامی کل کشور گفت: خانه‌های پلاک قرمز که بلاصاحب یا صاحب مشکوک دارند، محلی برای قرارگیری معتادین شده بود که توسط همکاران ما بسته شد و این طرح ادامه دارد.