تعطیلی مدارس شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ صحت دارد؟

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس فردا شنبه ۹ دی ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس روز شنبه ۹ دی ماه ۱۴۰۲ اعلام نشده است. 

سازمان هواشناسی کشور از بارش باران و برف در نوار شمالی کشور از امروز تا جمعه خبر داد و اعلام کرد: دمای هوا از پنج شنبه تا شنبه در نیمه شمالی کشور به ویژه سواحل دریای خزر بطور محسوسی کاهش خواهد یافت.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، امروز پنج شنبه در استانهای اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال و شرق خراسان رضوی، بارش باران گاهی با رعد و برق وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می‌شود. این وضعیت تا بعد از ظهر جمعه در این مناطق ادامه دارد. همچنین پنجشنبه در مناطقی از ایلام خوزستان لرستان چهار محال و بختیاری کهگیلویه و بویر احمد شمال فارس و ارتفاعات غربی اصفهان نیز افزایش ابر و رگبار پراکنده گاهی با رعد و برق و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می‌شود.

تعطیلی مدارس شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ صحت دارد؟

طبق اعلام هواشناسی، شنبه در شمال خراسان رضوی بارش به شکل پراکنده رخ داده و در سایر مناطق کشور تا یکشنبه جوی پایدار حاکم خواهد بود که انتظار می‌رود طی این مدت غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی تهران، کرج، تبریز، اراک و اصفهان افزایش یابد.

هواشناسی اعلام کرد: دمای هوا از پنج شنبه تا شنبه در نیمه شمالی کشور به ویژه سواحل دریای خزر بطور محسوسی کاهش خواهد یافت.

سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز خلیج فارس و از بعد از ظهر پنجشنبه و طی روز جمعه دریای خزر مواج است.

هواشناسی وضعیت جوی امروز پایتخت را صاف و گاهی همراه با وزش باد پیش بینی کرد. بیشینه دمای امروز پایتخت ۱۶ و کمینه دما ۷ درجه سانتی گراد خواهد بود.