آیا فردا دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ مدارس تعطیل است؟

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ آلودگی هوا و بارش برف و سرما در این صفحه لحظه به لحظه می خوانید با توجه به افزایش آلودگی هوا در کلانشهرها و شهرهای صنعتی اما تا این لحظه هیچ خبری از تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ نیست. به محض انتشار خبر جدید تعطیلی احتمالی مدارس دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ آلودگی هوا یا بارش برف و یا برودت سرما و یخبندان در این رابطه این خبر بروزرسانی خواهد شد.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ (آلودگی هوا)

تعطیلی مدارس ۱۱ دی ۱۴۰۲ و اخبار وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۱۱ دی در اصفهان، مشهد، کرمان، یزد، تهران و البرز، تبریز ، ایلام ، شهرهای جنوبی ، زاهدان، زابل ، خوزستان ، اهواز ، بوشهر ، زنجان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز ، اراک ، سیستان و بلوچستان و زاهدان به علت الودگی هوا و بازش برف و سرما و برودت هوا و آلودگی هوا از حرف تازه پیگیری کنید.

ایا دوشنبه ۱۱ دی مدارس تعطیل است

هنوز اطلاعیه ای تا این لحظه از تعطیلی مدارس تهران در روز دوشنبه (۱۱ دی ۱۴۰۲) صادر نشده و قرار است تا ساعاتی دیگر برای تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۱۱ دی ماه این جلسه تشکیل و تصمیم گیری شود. بیشتر منابع خبری نیز تعطیلی دوشنبه ۱۱ دی را تایید و یا تکذیب نکرده اند و نوشتند توضیحات تعطیلی مدارس دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ تا ساعاتی دیگر تکمیل خواهد شد هر چند آلودگی هوا شدت گرفته و شاهد افزایش آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی هستیم اما مدارس تعطیل نیست و برنامه امتحانات دانش اموزان طبق برنامه مدارس و آموزش و پرورش انجام می گیرد.

با توجه به شاخص کلانشهر های اصفهان ۱۴۰، اهواز ۱۷۰و تهران ۱۳۰ و انباشت آلاینده‌ها تا عصر ، احتمالا جلسه اضطرار برای دوشنبه ۱۱ دی ماه تشکیل شود

بحران آلودگی هوا در روزهای گذشته منجر شد تا مدارس در برخی شهرها و کلانشهرها تعطیل شود و کلاس ها به صورت آنلاین برگزار شد. معضل جدید والدین و دانش آموزان برای پیگیری اخبار تعطیلی مدارس گرانی اینترنت و بسته های اینترنتی است که باید هزینه های گران اینترنت بپردازند تا از وضعیت تعطیلی مدارس و اینکه آیا مدارس به علت آلودگی هوا تعطیل میشود یا ن مطلع شوند. اگر چه دانش اموزان متوسطه و راهنمایی هم اکنون در حال برگزاری امتحانات هستند اما مدارس ابتدایی دایر است و بچه ها سر کلاس ها هستند و هوای دودآلود را تنفس می کند.

متاسفانه براساس پیش بینی جدید سازمان هواشناسی کشور تا پایان هفته جاری و تا ۵ روز آینده بیشتر شهرها درگیر افزایش آلودگی هوا خواهند بود و این وضعیت همچنان ادامه دارد.

آیا مدارس تهران در روز دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ تعطیل است

احتمال تعطیلی مدارس تهران در روز دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ قوت گرفته تا ساعاتی دیگر جلسه اضطرار آلودگی هوا در استانداری تهران تشکیل میشود. هواشناسی نسبت به بازگشت آلودگی هوا تا ظهر دوشنبه ۱۱ دی ماه خبر داد و گفت: از تردد غیرمجاز در فضای باز خودداری کنند.

آیا مدارس اصفهان فردا دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ تعطیل است؟

احتمال تعطیلی مدارس اصفهان فردا دوشنبه ۱۱ دی پیش بینی میشود. با اوج گیری مجدد آلودگی هوا در اصفهان جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا تشکیل خواهد شد و نتایج و مصوبات جلسه برای تصمیم گیری در مورد فردا دوشنبه ۱۱ دی به محض دریافت از طریق رسانه حرف تازه اعلام خواهد شد.

اخبار تعطیلی مدارس دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ در اردبیل و تبریز

تا ساعاتی دیگر وضعیت تعطیلی مدارس استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی از جمله چالدران و اردبیل و تبریز و زنجان و قزوین و اهر و ابهر و ارومیه و…. برای روز دوشنبه ۱۱ دی ماه ۱۴۰۲ مشخص خواهد شد. تداوم شرایط پایدار و غلظت آلاینده های جوی در آذربایجان غربی پدیده جدید برای روزهای آتی این استان ها می باشد.

مازوت سوزی نیروگاه تبریز علت آلودگی هوای این کلانشهر است. مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی:پایش های ایستگاه های سنجش کیفی هوای تبریز مازوت سوزی نیروگاه حرارتی این کلانشهر را اثبات می کند

وضعیت تعطیلی مدارس مشهد ۱۱ دی ۱۴۰۲

باتوجه به اینکه فعالیت اموزشی در هقته گذشته غیر حضوری شد احتمال دارد که این تعطیلی تمدید شود و مدارس مشهد در روز یکشنبه دهم دی ۱۴۰۲ نیز غیر حضوری شود.

اطلاعیه سازمان هواشناسی

طبق اعلام هواشناسی، امروز با توجه به پایداری و سکون هوا، غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی افزایش یافته و موجب کاهش کیفیت هوا در این مناطق می‌شود. همچنین دوشنبه ۱۱ دی شاهد افزایش غلظت آلاینده‌ها و شاخص آلودگی هوا در حد ناسالم در شهرهای تهران، کرج، اراک، یزد، تبریز، اصفهان، ارومیه، اهواز و سمنان خواهیم بود.

فردا با گذر موج تراز میانی جو در مناطقی از غرب ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس‌ رگبار باران،‌ گاهی رعدوبرق، وزش باد و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف پیش‌بینی شده است.

دوشنبه (۱۱ دی ماه) در نیمه جنوبی و مناطق مرکزی استان تهران با روند افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس روبرو خواهیم بود

افزایش آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی

یزدی مهر با بیان اینکه از توصیه‌های همیشگی و مکرر مدیریت بحران در مواقع آلودگی هوا کاهش ترددهای غیرضروری به ویژه برای سالمندان، کودکان، بانوان باردار و بیماران قلبی و تنفسی، پرهیز از فعالیت‌های ورزشی و طولانی مدت در فضاهای باز است است افزود: مدیریت منابع آلاینده ثابت و متحرک نیز از موارد مهمی است که باید مورد توجه ویژه قرار داشته باشد.

شاخص آلودگی هوای تهران فردا دوشنبه

هواشناسی استان تهران: طی پنج روز آینده با استقرار جوی پایدار و نسبتا آرام، آسمانی صاف تا قسمتی ابری و انباشت تدریجی آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا به‌ویژه در مناطق پرتردد و صنعتی مورد انتظار است./ ایسنا