نظر جالب سردار رادان درباره فضای مجازی

سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر اینکه باید دل‌ها را در فضای مجازی تسخیر کنیم و دایره خاکریز خود را گسترش دهیم، گفت: در ایامی هستیم که سالگرد شهادت مرد میدان و سردار دل‌ها را پشت سر گذاشتیم و خبر شهادت «سید رضی» از همرزمانش نیز بر غم ما افزود و در کرمان نیز شاهد حمله کوردلان به خانواده‌ها و کودکان بودیم و همه این اتفاقات به حادثه تروریستی راسک اضافه شد و غم ما را افزونتر کرد.

وی گفت: در حمله کرمان فردی بود که هشت تن از بستگان نزدیک خود را از دست داده بود و یکی دیگر از بستگانش نیز در بیمارستان بستری بودند اما روحیه عجیبی داشت و من را به یاد دوران دفاع مقدس انداخت؛ امروز خانواده‌های شهدا با همان روحیه در برابر دشمن ایستاده‌اند.

فرمانده فراجا تاکید کرد: ایثار، گذشت، تاب آوری مردم و رزمندگان، ولایت‌پذیری و وحدت و انسجام دوران دفاع مقدس و همه آنچه که تا امروز بر ایران اسلامی گذشته تا ماندگار بماند همگی از ارزش‌های انقلاب و نظام محسوب می‌شوند و ماموریت حفظ و نگهداری آن‌ها وظیفه‌ای بس خطیر است؛ همانند امنیت که باید از آن حفاظت نمود تا استمرار یابد و پایدار شود و از ایجاد آن مهمتر است.

سردار رادان در ادامه بیان داشت: امروز نقشه دشمن ایجاد شک و تردید در میان جوانان است و با به راه انداختن جنگ شناختی و ترکیبی قصد دارد اذهان مردم را به سمت و سویی مخالف ارزش‌های نظام سوق دهد.

سردار رادان

وی تاکید کرد: باید بتوانیم دل‌ها را در فضای مجازی تسخیر کنیم و دایره خاکریز خود را گسترش دهیم تا جمعیت بیشتری از جوانان که امروز، دشمن در پی آسیب رساندن به روح و جان آن‌هاست و تلاش دارد ناامیدی را به رگ و پی‌شان تزریق کند، جذب کنیم و راه روشن سعادت را برایشان نمایان سازیم.

فرمانده کل انتظامی با اشاره به اینکه باید جوانان را ترغیب کنیم آثار صحنه‌های جنگ و دفاع مقدس را ببینند، افزود: این قشر باید بدانند که در دوران دفاع مقدس در گرما و سرما و دیگر سختی‌ها جوانان این مرز و بوم با چه شجاعت و جسارتی دشمن مهاجم تا بیخ و بن مسلح را به عقب راندند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: در گذشته هجمه‌های دشمن به جنگ سخت خلاصه می‌شد اما امروز این جنگ سخت به جنگ شناختی ترکیبی تبدیل شده که اذهان را هدف قرار داده و حتی با انتشار یک اتفاق نیفتاده تمام تلاش خود را می‌کند که شک و تردید را در افکار ایجاد کند.

سردار رادان با اشاره به این که امروز دشمنان با ایجاد شک و تردید به دنبال درگیر کردن جوانان ما هستند، خاطرنشان کرد: در خصوص جوانان یک عملیات مداوم توسط دشمن به وجود آمده و ما باید یک عملیات مداوم در برابر آن‌ها داشته باشیم.

وی گفت: امروز جوانان هدف دشمن هستند و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید برای جوانان برنامه داشته باشد؛ خوشبختانه امروز اقدمات خوبی در جهت انتقال فرهنگ دفاع مقدس در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صورت گرفته است.

اقدامات مجموعه فراجا موجب امنیت و ایمنی زائران راهیان نور شده است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز با قدردانی از تلاش پیشگیرانه مجموعه فراجا در تامین ایمنی زائران راهیان نور گفت: اقدامات مجموعه فراجا موجب امنیت و ایمنی زائران راهیان نور شده است.

سردار بهمن کارگر با بیان اینکه فرمانده انتظامی کشور اشراف کاملی بر برنامه‌های راهیان نور دارد، افزود: در موضوع راهیان نور و اعزام کاروان‌ها به مناطق عملیاتی، همواره همکاری و مساعدت ویژه‌ای برای حفظ سلامت زائران از سوی مجموعه محترم فراجا با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صورت می‌گیرد.

وی با یادآوری اینکه سال ۹۲ در ستاد مرکزی راهیان نور کمیته ایمنی با مسئولیت فراجا تاسیس شد، ادامه داد: این اقدامات موجب شد وضعیت مناسبی بر راهیان نور حاکم شود و خدا را شاکریم که از سال ۹۶ هیچ‌گونه فوتی در این اردوها نداشته‌ایم.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور خاطرنشان کرد: اقدامات مناسب و همکاری ویژه مجموعه فراجا موجب افزایش امنیت و سلامت زائران راهیان نور شده است.