خبر مهم رییس سازمان برنامه برای بازنشستگان

برخی بازنشستگان دولتی به ویژه معلمان بازنشسته برای دریافت پاداش پایان خدمت بیش از یک سال در نوبت قرار داشتند و نسبت به این مساله گلایه می‌کردند.

دولت بارها اعلام کرده است،‌ با وجود تنگنای مالی و کاهش درآمد نفت، اجازه انتشار پول پرقدرت بانک مرکزی برای پرداخت مطالبات گروه‌های مختلف مانند بازنشستگان،‌ بانک.ها، پیمانکاران و بانک مرکزی را نمی‌دهد. تامین اعتبار از طریق انتشار اوراق مالی اسلامی و روشهای غیر تورمی صورت می‌گیرد.

داود منظور، معاون رئیس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: ۶۵ درصد از مطالبات پاداش پایان خدمت ۹۵ هزار نفر بازنشسته دستگاه‌های اجرایی ملی، استانی و ایثارگران تامین اعتبار شد.

خبر مهم رییس سازمان برنامه برای بازنشستگان

به گزارش مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، داود منظور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه با اعلام این خبر گفت: رفع مسائل و دغدغه‌های بازنشستگان عزیز که از موارد احترام‌ترین بخش‌های جامعه هستند، یکی از اولویت‌های اصلی دولت مردمی محسوب شده و در همین راستا مطالبات پاداش پایان خدمت ۹۵ هزار نفر بازنشسته دستگاه‌های اجرایی ملی، استانی و ایثارگران بالغ بر ۳۴ هزار میلیارد تومان بود که از این مبلغ تا کنون ۲۲ هزار میلیارد تومان معادل ۶۵ درصد کل مطالبات ابلاغ و تخصیص داده شد.

منظور با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته، افزود: مبلغ ۱۲ هزار میلیارد تومان باقی‌مانده مطالبات بازنشستگان نیز به زودی تامین اعتبار می‌شود.