تعطیلی مدارس شهرکرد و چهار محال بختیاری فردا دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲؟

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس چهارمحال و بختیاری دوشنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس چهارمحال و بختیاری روز دوشنبه اعلام نشده است. 

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: نقشه‌های جدید هواشناسی گویای آن است که ناپایداری‌های جوی پیش‌بینی شده برای استان از شدت بیشتری برخوردار شده و در همین خصوص هشدار سطح نارنجی در خصوص سقوط بهمن و کولاک برف صادر شده است.

تعطیلی مدارس تهران فردا دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲؟

هشدار سطح زرد هواشناسی به معنای آگاهی و اقدام در صورت نیاز است در این سطح از هشدار احتمال وجود خسارت وجود دارد.

در هشدار سطح نارنجی که به معنای اقدام ضروری است احتمال خسارت گسترده، زیاد است و در هشدار سطح قرمز باید اقدام فوری و همه‌جانبه در خصوص مهار و کنترل خسارت‌های گسترده انجام گیرد.

معصومه نوروزی افزود: این سامانه بارشی به سبب سرد بودن سیستم، به شکل برف است و وزش باد شدید طی روزهای یکشنبه و دوشنبه سبب کولاک برف در گردنه‌ها و مناطق برف‌گیر می‌شود.

وی تصریح کرد: در این مدت کاهش دید و احتمال سقوط بهمن در نقاط مستعد استان وجود دارد از همین رو توصیه می‌شود رانندگان طی این ۲ روز از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: شدت بارش‌ها برای شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، بن، شهرکرد، فرخشهر، خانمیرزا، سامان، لردگان و فلارد پیش‌بینی می‌شود.

چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه‌های زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.