آیا مدارس مشهد فردا دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ تعطیل است؟

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس خراسان رضوی و مشهد دوشنبه ۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس خراسان رضوی روز دوشنبه اعلام نشده است. 

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از روز سه‌شنبه استان تحت تاثیر ناپایداری جوی قرار می‌گیرد.

آیا مدارس مشهد فردا دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ تعطیل است؟

آذر رضایی‌پور در گفت‌وگو با شهرآرانیوز درخصوص شرایط جوی خراسان رضوی، اظهار کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی تا روز دوشنبه جو نسبتا پایداری در استان حاکم است به طوری که طی این مدت آسمان صاف و تا کمی ابری و گا‌ها در برخی ساعات همراه با وزش باد است.

وی افزود: از روز سه‌شنبه استان تحت تاثیر ناپایداری جوی قرار می‌گیرد و شاهد افزایش ابرناکی و شدت وزش باد و بارش پراکنده باران و برف در اکثر نقاط استان خواهیم بود و این امر سبب کاهش محسوس دما به ویژه در روز پنجشنبه در نواحی شمالی استان خواهد داد. روز‌های پایانی هفته روز‌های نسبتا سردی خواهد بود. البته فردا دو درجه افزایش دما در سطح استان رخ خواهد داد.

به گفته وی از روز سه‌شنبه تا پنجشنبه مشهد نیز تحت تاثیر ناپایداری‌های جوی قرار خواهد گرفت و از روز سه‌شنبه بارش‌ها آغاز می‌شود و در روز چهارشنبه وزش باد شدید خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه در ٢۴ ساعت گذشته نوسانات دمایی در مشهد بین صفر و ١۵ درجه ثبت شده است، ادامه داد: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ١٧ درجه و در سردترین ساعات به ٣ درجه خواهد رسید.

طی شبانه‌روز گذشته، زاوه با منفی ۶ درجه و کلات نادری با ٢٠ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان سرخس با ۴٣ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.