تعطیلی ادارات فردا دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲؟

همانطور که روشن است، آلودگی هوا در برخی شهرها اوج گرفته و براساس گزارشات سازمان هواشناسی ادامه دار خواهد بود. بر این اساس احتمال تعطیلی ادارات فردا ۲ بهمن ۱۴۰۲ به دلیل آلودگی یا وضعیت بارش برف و برودت هوا وجود دارد.

اما تاکنون خبر تعطیلی ادارات فردا اعلام نشده است در صورت اعلام خبر تعطیلی ادارات فردا ۲ بهمن ۱۴۰۲ این خبر بروزرسانی می شود.

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: از ظهر امروز به‌تدریج از میزان غلظت آلاینده‌ها در کلان‌شهرها کاسته می‌شود و در غرب و شمال غرب کشور ابرناکی و بارش‌های پراکنده و وزش باد روی می‌دهد.

فردا با نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر ابرناکی، بارش، وزش باد همراه با کاهش نسبی دما در مازندران، گیلان و اردبیل شروع می‌شود.

تعطیلی ادارات فردا دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲؟

آسمان تهران امروز اول بهمن صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها غبار محلی و در بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (۲ بهمن) صاف، در بعضی ساعت‌ها غبار محلی، اوایل شب افزایش ابر و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و پس فردا بندرعباس با دمای ۲۷ و ۲۶ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۹- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.