مهندس گوگل همسرش را کشت

به نقل از دیلی میل، ساعت ۱۱ صبح ۱۶ ژانویه امسال، پلیس سانتا کلارا در کالیفرنیا ، در جریان یک درگیری خانوادگی در خیابان «ولی وی» در منطقه سانتا کلارا قرار گرفت. ماموران بلافاصله خود را به آدرس مورد نظر رساندند، اما هر چه در زدند، کسی پاسخگو نبود.

یکی از همسایه‌ها به پلیس گفت که شب قبل سر و صدای زیادی از این خانه می‌آمد. او مدعی بود که نگران زوجی است که در این خانه زندگی می‌کردند، چون نه جوابگوی تلفن هستند نه در را باز می‌کنند. با اظهارات همسایه، پلیس در را شکست و وارد خانه شد.

مهندس گوگل همسرش را کشت

ماموران پلیس به محض ورود با صحنه‌ هولناک و فجیعی مواجه شدند. مردی در حالتی عجیب نشسته و به دیوار تکیه داده و بی‌حرکت به سقف خیره شده بود. همه لباس‌های مرد خونی و دستانش کبود و زخمی بود. همسرش نیز به طرز فجیعی کشته شده و روی در و دیوار آثار خون دیده می‌شد.

در تحقیقات مشخص شد که این زوج به نام‌های لیرن چن، ۲۷ ساله و ژوانی یو از مهندسان گوگل و از محققان یوتیوب هستند. همچنین هر دو در دانشگاه تسینگ هوآ چین و در دانشگاه کالیفرنیا سن دیگو تحصیل کرده بودند. آنها سال گذشته در خانه ۲ میلیون دلاری خود ساکن شده بودند.

در بررسی صحنه جرم مشخص شد که لیرن به طرز فجیعی همسرش ژوانی را به قتل رسانده است.

با توجه به وضعیت وخیم روانی لیرن وی در بیمارستان بستری شد و همین مسئله محاکه او را به تعویق انداخت.

بیلی تامسون، سخنگوی گوگل، در بیانیه‌ای گفت: «ما از اتفاقی که برای ژوانی افتاده شوکه و عمیقا متاسفیم. در حال حاضر به فکر خانواده او هستیم و برای حمایت از آنها و همکارانی که از شنیدن این خبر غم انگیز هستند، تلاش خواهیم کرد.»

متهم به زودی محاکمه می‌شود و در صورت

محکومیت با حبس ابد بدون امکان آزادی مشروط روبرو خواهد شد.