آیا مدارس اصفهان فردا چهارشنبه ۴ بهمن تعطیل است؟

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس اصفهان روز چهارشنبه ۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی، بارش برف یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس اصفهان روز چهارشنبه ۴ بهمن ماه اعلام نشده است. در صورت اعلام در این خبر بروزرسانی می شود. 

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از گذر امواج ناپایدار تا پایان هفته خبرداد.

آسیه آقایی به گذر امواج ناپایدار تا اواخر هفته از روی استان اشاره کرد و اظهار داشت: امروز (سه‌شنبه) در بیشتر مناطق افزایش ابر و در نیمه غرب استان بارش پراکنده و در مناطق جنوبی اصفهان وزش باد به نسبت شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود.

آیا مدارس اصفهان فردا چهارشنبه ۴ بهمن تعطیل است؟

وی خاطرنشان کرد: وزش باد طی روز چهارشنبه در بیشتر مناطق شدید است به طوری که گاهی وقوع تندباد لحظه‌ای دور از انتظار نخواهد بود.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: وزش باد شدید در مناطق مستعد با گرد و خاک همراه خواهد بود و در فریدون‌شهر و سمیرم احتمال بارش پراکنده نیز طی روز چهارشنبه وجود دارد.

آقایی اضافه کرد: روز جمعه با فعالیت سامانه بارشی بر روی استان افزایش ابر و در بیشتر مناطق بارش باران و در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش برف پیش بینی می‌شود.