آیا مدارس همدان فردا دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ تعطیل است؟

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس همدان دوشنبه ۹ بهمن ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی، برف یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس همدان فردا دوشنبه اعلام نشده است، در صورت اعلام خبر بروزرسانی می شود. 

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: دمای هوا در همدان با خروج سامانه بارشی از آسمان استان و پایداری وضعیت جوی، طی ۲ روز آینده، بین ۲ تا چهار درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.

محمد حسن باقری افزود: بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده نیمه ابری همراه با وزش باد و سرمای هوا پیش بینی می شود.

وی تصریح کرد: سامانه بارشی از آسمان استان در حال خروج و حجم ابرها در حال کاهش است اما برای امروز احتمال بارش خفیف و پراکنده برف در نقاط کوهستانی استان وجود دارد.

باقری شکیب اظهار کرد: با توجه به خروج سامانه بارشی، دمای هوای روزانه استان بین ۲ تا چهار درجه سانتیگراد کاهش می یابد و دمای کمینه نیز در برخی نقاط استان به هشت درجه سانتیگراد زیر صفر می رسد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان افزود: از روز چهارشنبه با ورود یک سامانه بارشی موج جدیدی از بارش برف و باران در استان همدان آغاز می شود.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین میزان بارندگی با ۲۰ میلی متر و ارتفاع ۱۵ سانتی متر برف، در ایستگاه باران‌سنجی چشمه علی اسدآباد و شهرستانه تویسرکان ثبت شده است.

آیا مدارس همدان فردا دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ تعطیل است؟

وی اظهار کرد: همچنین نهاوند با ۱۱ درجه سانتیگراد بالای صفر و بهار با پنج درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

به گفته وی، بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب هشت درجه سانتیگراد بالای صفر و چهار درجه سانتیگراد زیر صفر ثبت شده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.