به گزارش افکار نیوز به نقل از عصر ایران،در صحنه مربوط به این دیالوگ پس از خروج فخری خوروش (همسایه) از منزل مادری افسانه بایگان (زن اصلی فیلم)، مهین شهابی (مادرزن) با ذکر قیمت نارنگی (کیلویی ؟؟) گله می کند که نارنگی گران ولی پوست کندنش آسان است، اما درست در لحظه ذکر قیمت صدای فیلم قطع شد.

این فیلم یکی از پرفروشترین فیلمهای دهه شصت و نخستین حضور سینمایی مهدی هاشمی پس از بازی در سریال " سلطان و شبان " بود. وی پیش از آن در فیلم " مرگ یزدگرد " بهرام بیضایی " ایفای نقش کرده بود.

کارگردان این فیلم شادروان شاپور قریب و دیگر بازیگران آن افسانه بایگان، زنده یاد مهین شهابی، شادروان احمد قدکچیان، محبوبه بیات، زنده یاد مهری ودادیان، شادروان کیومرثملک مطیعی، فخری خوروش و زنده یاد پروین سلیمانی بودند.

خلاصه داستان فیلم: مردي با داشتن دو فرزند همسرش را طلاق مي دهد. او در شركتي كارمند حسابداري بوده و اكنون بيكار شده است. مرد با فرزندان خردسالش به خانه مادر خود مي رود. زن نيز به منزل پدري مي رود. زن خود را با كار خياطي سرگرم مي كند، اما هيچ يك از زندگي جديد و وضع خود راضي نيستند. آن دو پس از مدتي از اقدام عجولانه خود پشيمان مي شوند و با وساطت زن و شوهري كه در همسايگي آن ها زندگي مي كنند و با كمك برادر كوچك زن از نو پيوند زناشويي مي بندند.