تعطیلی ادارات فردا شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲؟

تاکنون خبر رسمی مبنی بر تعطیلی ادارات روز شنبه اعلام نشده است. 

سازمان هواشناسی از بارش باران طی امروز در اغلب نقاط کشور و تداوم آن تا سه شنبه هفته آتی خبر داد و اعلام کرد که دمای هوا از فردا در بسیاری از مناطق کشور کاهش خواهد یافت.

به نقل از سازمان هواشناسی تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی نشان می‌دهد که امروز (جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲) سامانه بارشی در نیمه غربی کشور، دامنه‌های البرز، سواحل دریای خزر، دامنه‌های زاگرس، فارس، بوشهر، مرکز و شمال شرق کشور فعال خواهد بود که سبب بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق، وزش باد و در مناطق سردسیر و ارتفاعات، بارش برف خواهد شد.

فردا شنبه در غرب، شمال غرب، ارتفاعات البرز و زاگرس، سواحل دریای خزر، شمال شرق و در استان‌های فارس، کرمان، خراسان جنوبی و بخش‌هایی از یزد، بارش ادامه خواهد داشت.

یکشنبه در بخش‌هایی از غرب، شمال غرب، ارتفاعات البرز، سواحل دریای خزر، شمال شرق و نوار شرقی و همچنین دوشنبه و سه شنبه در غرب، شمال غرب و سواحل دریای خزر بارش پراکنده ادامه خواهد داشت.

همچنین شنبه و یکشنبه در دامنه‌های جنوبی البرز، مرکز، جنوب و نیمه شرقی کشور، وزش باد شدید پیش بینی می‌شود که در مناطق مستعد خیزش گردوخاک دور از انتظار نیست.

روز شنبه نیمه غربی و یکشنبه در نیمه شرقی به ویژه شمال شرق کشور، کاهش محسوس دما رخ می‌دهد.

طبق اعلام هواشناسی، امروز خلیج فارس و تا دوشنبه دریای خزر مواج خواهد بود.

سازمان هواشناسی وضعیت جوی امروز پایتخت را ابری، در بعضی ساعت‌ها همراه با بارش باران و وزش باد و کاهش محسوس دما با احتمال رگبار و رعد و برق پیش بینی کرد. بیشینه دمای امروز تهرانز ۱۴ و کمینه دما ۱۱ درجه خواهد بود.