آیا مدارس اصفهان فردا  شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ تعطیل است؟:

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس اصفهان شنبه ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی،بارش برف یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس اصفهان فردا شنبه اعلام نشده است. 

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با توجه به احتمال بارش شدید باران و سیلابی شدن محورهای غربی و جنوبی استان در دو روز پایانی هفته، رانندگان موارد ایمنی را رعایت کنند.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، علی مولوی اظهار کرد: شرایط آب و هوایی بارانی و لغزنده بودن سطح محورهای مواصلاتی برون‌شهری در بعضی مناطق استان و احتمال وقوع بارندگی و سیل در سطح این محورها می‌تواند خطرات و حوادثی را برای بعضی رانندگان که به قوانین بی‌اعتناء هستند در پی داشته باشد.

وی با اشاره به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران و احتمال سیلابی شدن جاده‌های غربی و جنوبی استان، افزود: شهروندان از سفر و ترددهای غیر ضروری به خصوص به محورهای غربی استان خودداری کنند و در صورت لزوم قبل از سفر و حضور در این محورها اطلاعات راه‌ها را کسب و با برنامه‌ریزی مناسب نسبت به تردد اقدام کنید.

تعطیلی مدارس پردیس

رئیس پلیس راه استان اصفهان تصریح کرد: برخی رانندگان هنگام رانندگی در این شرایط آمادگی کامل را ندارند یا قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی‌کنند که همین مسئله باعث بروز صدمات جبران‌ناپذیری برای آنها می‌شود.

مولوی خاطرنشان کرد: کوچک‌ترین خطاها، بزرگترین حوادث را رقم می‌زند، رانندگان قبل از تردد در جاده‌های مذکور از سالم بودن بخاری، برف‌پاک‌کن‌ها، چراغ‌های مه‌شکن و تنظیم باد لاستیک‌های خودروی خود اطمینان پیدا کنند و از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ و یا ۱۴۱ از باز بودن مسیرها مطمئن شوند.