مدارس همدان فردا یکشنبه ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با اشاره به اینکه بارش باران در جنوب و جنوب غرب استان در سه روز گذشته بیش از ۱۰۰ میلمتر گزارش شده است گفت: تاریک دره نهاوند با ۱۲۱ میلیمتر پربارش ترین نقطه استان در این مدت گزارش شده است.

روح الله زاهدی روز شنبه گفت: در پی فعالیت یک سامانه بارشی در سه روز گذشته شاهد بارش باران و برف در نقاط مختلف استان بودیم که بیشترین بارش ها در شهرستانهای نهاوند، اسدآباد و تویسرکان ثبت شده است.

وی اظهار کرد: میزان بارش در ایستگاه هواشناسی بوعلی همدان نیز ۷۰ میلیمتر گزارش شده است و شمال استان با ۲۰ و ۲۵ میلیمتر کمترین بارش ها را داشتند.

زاهدی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی داده ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان از امروز با کاهش ابر و تا اواسط هفته طی ساعاتی از روز به شکل بارش پراکنده و خفیف برف و افزایش سرعت باد طی امروز پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به تغییرات آب و هوایی نیز اظهار کرد: دمای هوا از امروز تا اواسط هفته بین سه تا پنج درجه سانتیگراد زیر صفر در نقاط مختلف استان می رسد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ملایر و گل تپه با منفی چهار درجه سردترین ایستگاه هواشناسی بودند.

وی عنوان کرد: دمای بیشینه و کمینه هوای همدان نیز به ترتیب پنج درجه سانتیگراد بالای صفر و منفی سه درجه ثبت شده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

مدارس فردا یکشنبه ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟