مدارس زنجان فردا یکشنبه ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟

کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان گفت: از صبح یکشنبه دمای هوا در مناطق مختلف استان به طور محسوسی کاهش می‌یابد.

الهام نجفی افزود: سامانه بارشی فعال در استان تا صبح فردا به فعالیت خود ادامه می دهد و به دلیل بارش برف در ارتفاعات و احتمال وقوع کولاک هشدار سطح زرد هواشناسی صادر شده است که تا آخر وقت روز جاری اعتبار دارد.

وی تاکید کرد: هم استانی ها در صورت ضرورت سفرهای برون شهری احتیاط کنند و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و از سلامت خودروهای خود اطمینان حاصل کنند.

نجفی اظهار داشت:‌ سامانه بارشی فعال در استان بعدازظهر فردا خارج می شود و شرایط جوی پایداری به طور موقت حاکم خواهد شد.

وی ادامه داد: از اواخر وقت سه شنبه هفته جاری سامانه بارشی دیگری وارد استان خواهد شد که تا آخر وقت چهارشنبه با بارندگی هایی در برخی نقاط استان فعالیت خواهد کرد.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان سه و ۱۰ درجه، ابهر و خرمدره سه و ۹ درجه، آببر پنج و ۱۰ درجه، قیدار یک و سه درجه، سلطانیه سه و هفت درجه و ماهنشان پنج و ۱۰ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که کارشناسان حرفه‌ای در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و در چهار ایستگاه دیگر طی ۱۲ ساعت مستقر هستند.

داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

مدارس زنجان فردا یکشنبه ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟